AF tävlingar

Home Forums Fitness AF tävlingar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Har börjat fundera lite smått på att ställa upp i en tävling i AF, runt 2009-2010.
    Vad finns det för olika nybörjartävlingar för en som aldrig stått på scen eller tävlat inom fitness förut?

Häng med på vår af-dag med praktik och teori den 11 juli i Hlamstad!
    då får du veta allt du behöver kunna! pmá mig!

På tal om AF-tävlingar, är det någon som har koll på vilka datum det är som gäller för AF-SM i år?

AF-SM går i Karlstad 6-7/9 tillsammans med VM-kval i BF, en SM-kvalificerande bodybuildingtävling med mera. Mer info kommer.

Ska det vara SM-kval till Byggningen i år? 1 månad innan SM?

Hehe…ja, Janpeter, jag kan läsa att du skrev att info kommer snart…men jag é så otålig;)

Janpeter Sangborn wrote:
    AF-SM går i Karlstad 6-7/9 tillsammans med VM-kval i BF, en SM-kvalificerande bodybuildingtävling med mera. Mer info kommer.

Coolers, då fick jag skapa en ny formavdelning för denna tävling under ”Tävlingar och events”: [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=147]

David_E wrote:
    På tal om AF-tävlingar, är det någon som har koll på vilka datum det är som gäller för AF-SM i år?

Passade på att kopiera in frågan (och svaret) i den nyskapade forumavdelningen för SM i Athletic Fitness 2008: [http://forum.body.se/showthread.php?t=23710]

athleticmia wrote:
    Häng med på vår af-dag med praktik och teori den 11 juli i Hlamstad!
    då får du veta allt du behöver kunna! pmá mig!

Det hade varit väldigt trevlig men jag är bosatt i Sundsvall och har inte ekonomi att åka så långt x(

Camilla Öhman wrote:
    Ska det vara SM-kval till Byggningen i år? 1 månad innan SM?

Hehe…ja, Janpeter, jag kan läsa att du skrev att info kommer snart…men jag é så otålig;)

Eftersom man måste ha gjort minst en tävling för att få stå på SM-scenen, så tänkte styrelsen att det kunde vara en god idé att ge de chansen som inte hunnit göra det innan. Ljus och ljud och sånt finns ju ändå på plats.

Janpeter Sangborn wrote:
    Eftersom man måste ha gjort minst en tävling för att få stå på SM-scenen, så tänkte styrelsen att det kunde vara en god idé att ge de chansen som inte hunnit göra det innan. Ljus och ljud och sånt finns ju ändå på plats.

Minst en tävling i år eller överhuvudtaget?

Camilla Öhman wrote:
    Minst en tävling i år eller överhuvudtaget?

Minst en tävling ska ha genomförts. Du behöver inte ha tävlat i år för att få ställa upp på SM i år.

Förhoppningsvis blir deltagarantalet på SM i AF högre i år än förra året.

Men ingen som har koll på vad det finns för dom som aldrig tävlat förut?

Qustaph wrote:
    Men ingen som har koll på vad det finns för dom som aldrig tävlat förut?

Decembercupen i Lund är en nybörjartävling som har AF.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.