Alströmer och FitnessFive – om man inte är svensk

Home Forums Fitness Alströmer och FitnessFive – om man inte är svensk

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hej

I Tollesson’s tråd om FitnessFive skriver han att han tror en dansk tjej får tävla, men hur får jag bekräftad detta. Har skrivit till dom genom hemsidan, men vänter forfarande på svar från dom.

Undrer det samma om Alströmer, och har också skrivit till dom men inte fårr svar än.. Om en dansk tjej får tävla.

Det är en tjej som jag känner som alldrig har tävlad innan och hon ska nu besluta om hon ska in i DBFF (dansk SKKF) eller om det inte behövs. Hon vill allar helst tävla här i dom två tävlingarna… Hon Tycker FitnessFive värker jätte kul, och det finns inga sån tävlingar i Danmark, och vet inte om Bodyfitness är nått för henne så Alströmer vill vara perfekt att testa.

Nånn som kan bekräfta nått?
    Tacksam för svar :)

Jag frågade typ 1,5 år sen om alströmertrofen … eller minns inte när var det .. men fick ett svar att det är bara för svenskar. Vet inte dock om det har ändrats. ha ha varför jag ens svarade eftersom jag vet inte :D.[/b]

Generellt måste jag säga att altrömertrofen och samt tammer pokalen (MAP) är riktigt brilliant ideas. mkt bra jobb i Sverige angående nybörjartävlingar !

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.