Athletic Fitness – Min historia (1996-2010)

Home Forums Fitness Athletic Fitness – Min historia (1996-2010)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 79 total)
  • Author

Äntligen Rookie!!

Höll både tummar och tår när du, Robert o Lotta skulle tävla. Och äntligen vann du!!! Du är en riktig källa till inspiration, vi saknar dig :friends:

Hoppas du har det bra i utlandet?!

I december får du hålla tummarna för oss…

Kan inte finnas en som förtjänar guldet mer än du!
    Underbart att följa killar som dig sewén som verkar tävla lite här och var
    bara för att det är kul behövs fler!

Blev nyss klar med o läsa igenom hela resan, underbar resa och härligt att se att envishet lönar sig i längden. stort grattis!!

Skit vilken resa, hehe,, ska du tävla nästa år också?

Hej Rookie
    Det var länge sedan jag läste en så lång tråd på forumet, men det var det värdt. Kul att se gamla bilder och lite gamla resultat

Du har alltid varit en kille som kämpar på det visar sig att det ger resultat i längden. Det har varit ett nöje att träffa dig under alla dessa åren både på scenen och utanför!

mvh
    Alexander

Rookie wrote:
    Tack detsamma Alexander, även om det var ett tag sedan!

Ja tyvärr så har det blivit länge sedan jag var och tittade på några tävlingar. Men vi får se om några år när man passerar 40 om man ska borsta av dammet på tävlingsbrallorna.

mvh
    Alex

har du nån förklaring på varför sporten AF har blivit mindre populär.
    Vi har sett att antalet tävlande i 2000-talet har sjunkit mm…

Vad stora tävlande var förut, nästan bodybuilding stora!

Ursäkta om jag lägger mig i, kanske på SM men på DC de två senaste åren jag har vare med har det vare 30 i min klass första året (08) och 25 andra året (09) -180 då, måste väl vara ganska ok deltagare antal?

Grymt rolig och imponerande läsning Rookie!
    Grattis till guldet också! Med handen på hjärtat finns det ingen i denna bransch som förtjänar den mer. Hoppas du fortsätter tävla i tio år till ;)

Tack för en trevlig läsning och grattis till guldet. Jag har börjat fundera på om inte AF kan vara något för mig. Kan tänkas att man ställer upp på DC 2012 om formen är där den ska vara.

tACK

subkocken: Du är välkommen! kommer bli skit roligt! :)

Har precis plöjt i genom hela tråden nu. Riktigt rolig läsning och imponerande att du samlat ihop allt och sammanställt det här. Extra roligt att läsa inslagen av Fitness5 då jag själv gjort min debut där i år. Tyvärr utan att komma till final. Finns visst dom som får ihop över 150reps:worship:

Hej, har intresserat mig för Fitness 5. Tycker det verkar ”askul”. Har du några tips och rekommendationer till en som är helt ”grön” i området? Ska jag leta upp en pt som håller på med FF?

//natasha

Rookie wrote:
    Hej Natasha,

Vad kul, det tycker jag att du ska testa. Du kommer inte att ångra dig :)

Kolla in hemsidan [http://www.fitnessfive.se Fitness Five] där kan du se vilka rgeler det är och video´s på grenarna. Bäst är ju att få hjälp av en som tävlat eller en PT.

Jag har färdiga F5 program som du kan få ta del av om du vill?

Absolut, det vore guld!

Ja, det gäller ju att hitta en bra pt isåfall, många är duktiga men kanske inte just på det området. Jag vill ju gärna ha en som tävlat och tränat, med mycket erfarenhet så att säga ;)

Natasha

Grym form Rookie! Lycka till.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 79 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.