Bikini Body Fitness

Home Forums Fitness Bikini Body Fitness

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author

Hej,

Jag har tips och rek till bra sömmerska som syr mkt tävlingskläder till BF :up:.

Hör av Er till mig om Ni vill ha namn och tele nr. Finns i Stockholm.

Ha en bra helg!

Mvh Madelaine

snuttan347 wrote:
    Har för mig att Mirre här på forumet syr ,
    Pm:a henne o fråga :)

Jo, jag syr men endast i mån av tid.

Kan varmt rekommendera Anita. Hon är den jag anser vara bäst i Sverige på tävlingsdräkter:
    [http://forum.body.se/showpost.php?p=352440&postcount=5]

Anita har satt sig in i vår sport och har bra öga för skärning mm. Håller med P-A i länken ovan dessutom. De jag har skickat dit har alltid varit nöjda och fått leverans i tid.

Nu har ni som undrar ett par alternativ så hör er för och ta in offerter och förslag. Lycka till!

Hej allihopa!

Jag var och fika med Anita igår och vi skrattade gott åt hur allt började med hennes bana ibland alla tävlande i BB, BF och Fitness.

Det var jag som för en massa år sedan ”hittade” henne. Jag satt och skulle ha bikini och tänkte att blir så svårt att få tag i någon som inte jobbar i Sve, så jag jagade runt på nätet.

Tänkte att jag hittar någon som om inte annat syr danskläder då dom har bra koll på hur saker ska sitta även om man rör på sig utan att det glider hur som helst 😮

Så jag hittade hennes hemsida efter en del letande och ringde henne och åkte över med en massa BB tidningar och förklarade vad jag ville ha. Hon skrattade och sa att – Jag kan väl försöka men jag har aldrig gjort det.

Men va kul vi hade till att få till den första bikinin :D

Sedan tror jag det var Petra eller P-A som skulle tävla och jag hänvisade till Anita som jag tycke dom skulle ta kontakt med och dom åkte dit. Hon är otroligt kunnig och är så underbart trevlig och hjälpsam.

Och efter rek att Petra och P-A skulle dit har det blivit många man skickat dit och det är jätte kul!

Från att letat i blido på nätet till att hon blivit den som syr till dom flesta i Sverige känns jätte kul då hon nu är en väldigt nära vän.

Och efter den första bikinin har det blivit många till, så jag ska behålla den första hon sydde, vi skojade om att hon skulle rama in den hos henne som minne :p

Så ja, jag kan varmt rek henne!

Ha en underbar helg! :emo-thumb

Mvh Madelaine

Madelaine wrote:
    Det var jag som för en massa år sedan ”hittade” henne.

:up: Många som har dig att tacka för vackra tävlingsdräkter! ;)

Madelaine fr Fredriks/

Tack Mirre, men det är Anita som ska ha cred :emo-thumb, som är så duktig!

Jag råkade bara snava över henne, jobbet gör hon med sin kunskap och hela hjärtat!

Jag gjorde bara vad jag bruakar göra hela dagarna, jagar rätt på det folk vill ha :D

Ha det gott!

Mvh Madde :)

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.