Bodyfitness?

Home Forums Fitness Bodyfitness?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Är det fel att ha som målsättning att tävla? Folk brukar ofta sätta upp mål med sin träning och det finns nybörjare klasser….

Sen får dom som eventuellt har tävlingsplaner utvärdera sin fysik när dom kommer närmare ”tävling” och se hur mycket muskler mm som finns kvar eller om man skall hoppa över tävlingen.

men man måste få börja någonstans…

LaMaffia wrote:
    Är så trött på alla tjejer utan en enda muskel som vill tävla i bodyfitness. Är inte tanken att man ska ha muskler? Eller har jag missuppfattat det hela?
    En del verkar bestäma sig att tävla första dagen som dom sätter sin fot inne på gymmet.

Det känns som att det finns värre saker att fundera kring.

Det är väl bra att ha en målbild som kan sporra en i ens träning. Det är ju ingen myt att det krävs en hel del träningstimmar, svett och planering och diverse fix för att nå ända upp till scenen.

Jag tycker bara det roligt om intresset för att träna hårt och så småningom ev. ställa upp i en tävling, sprider sig.

Sporten och intresset behöver bli större om antalet tävlingar inte ska bli färre.. Så uppmuntra hellre än att snacka massa skit.:ph34r:

Fördelen med att tävla innan man har hunnit bli tillräckligt stor för att placera sig i toppen är att man får erfarenhet av hur själva tävlandet går till. Det är säkert en helt annan upplevelse att själv stå på scenen än att sitta och titta på i publiken, och en erfarenhet som kan vara väldigt bra att ha när man väl fått de där stora vinnarmusklerna. Vet man hur det hela går till så borde man ju vara mer självsäker än en förstagångstävlande, och en självsäker tävlande löper mindre risk att snubbla, glömma bort det fria programmet, och andra otrevligheter, än en osäker.

LaMaffia wrote:
    Joo men tycker det är tragiskt att det sitter tjejer här inne med knappt några muskler och vill tävla. Ingen säger något alla killar bara dunkar rygg för att dom egentligen vill ha ut något annat. Hur schysst är det? Att träna hårt och så småningom ev tävla är en annan grej, för då har du skaffat massan först.

Jag tänker utnyttja de få minuter som återstår innan du blir bannad på ett så effektivt sätt som möjligt, nämligen genom att dela med mig av ett viktigt buskap:

Alla killar tänker inte bara på sex!

LaMaffia wrote:
    Varför skulle jag bli bannad?

För du fortsätter skriva samma sexistiska saker, fastän moderatorerna tar bort dina inlägg.

LaMaffia wrote:
    Nej inte alla men dom flesta:P lägger tjejer ut halvnakna kort på sig.Vad tror du det sänder ut för signaler? Så man uppvisar sig så blir man oxå bemött

Hur förklarar du då att tjejer peppar tjejer som ska tävla i Bodyfitness? Är de lesbiska?

Klart man måste lägga upp halvnakna kort om man vill få sin fysik bedömd :

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.