Boxning + gym

Home Forums Fitness Boxning + gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Om några veckor skall man komma igng igen , hur tycker ni det låter med 3 dagar gym och 2 dagar boxning ? även lite löpning närdet finns tid över ?:P

så tänkte jag oxå när jag började träna mma.

lyssna på kroppen är ett starkt tips =) återkomm gärna med dina tankar när du provat ditt upplägg.

Det ska jag göra :) tänkte bara på det komemr ju få väldig tärningsvärk nu ib örjan eftersom man inte tränat något på hela sommarn , men det är bara att köra på dagen efter endå eller? har inte kobinerat gym och boxning förr bara boxning då.

kört på detta i 3 veckor nu ungefär är helr underbart att vara igång igen ! gått upp 4 kilo på typ denna tiden kan det sätmma?? ätit som ett djur !

RaoulDuke wrote:
    kört på detta i 3 veckor nu ungefär är helr underbart att vara igång igen ! gått upp 4 kilo på typ denna tiden kan det sätmma?? ätit som ett djur !

Nej, det kan det inte.

Fan hur du stavar.

Jodå det kan det allt

Ledsen för stavningen

Jag har inte kört det här så länge, men jag kör thaiboxning 2 gånger i veckan och 4 gympass. Det har funkat bra, krävs bara lite mer planering.

Andreaz Engström wrote:
    Jag har inte kört det här så länge, men jag kör thaiboxning 2 gånger i veckan och 4 gympass. Det har funkat bra, krävs bara lite mer planering.

Hur ser planeringen ut?

RaoulDuke wrote:
    Jodå det kan det allt

varför frågade du då ? :P

Danne.v wrote:
    Hur ser planeringen ut?

Den är inte optimal just nu, men det går.

Måndag – Armar och axlar
    Tisdag – Thaiboxning
    Onsdag – Vila
    Torsdag – Thaiboxning
    Fredag – Bröst
    Lördag – Ben och mage
    Söndag – Rygg

Kan bli så att det bara blir gym 3 gånger i veckan, då lägger jag in måndagsträningen på de andra dagarna. Men jag kommer att köra på så här i den mån det går. Ibland missar jag något pass pga andra omständigheter och då får jag lite extra vila vilket behövs ibland.

låter lagom

RaoulDuke wrote:

klart det kan, dock har du inte gått upp 4 kilo muskler. Knappt ett hekto av de 4 kilona är rena muskler

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.