Classic bodybuilding

Home Forums Fitness Classic bodybuilding

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Är intresserad av att tävla inom detta, kanske nästa år och skulle uppskatta lite hjälp och tips. Ursäkta om viss info finns på annat ställe som jag missat.

Tex vilka mått har de tävland som medverkade på Sm 4-5 oktober (längd kontra vikt), vore kul om någon vet sådan info så man får någon typ av uppfattning.

Jag är 188cm vad får jag väga?

Vilka tävlingar finns för en nybörjare inom detta?

Finns det någon i Uppsala eller Stockholm som kanske tävlar inom detta som man kan få input av någon gång. Eller någon som coachar andra inom bodybuilding eller liknande för input. Känner att det vore kul att ta tag i dessa drömmar så man inte bara blir sittande hemma framför datorn utan gör slag av sin dröm att tävla någon gång.

Tack för mig

[https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=1040]

Tack för länken, dock är den nästan 2 år gammal så jag vill kolla om detta fortfarande är aktuella siffror? Har nämligen för mig jag läst någon annan statistik men kan ha fel.

Enligt denna link får jag väga om jag förstått rätt : 188-100+6= 94kg

Farmaceuten wrote:
    Tack för länken, dock är den nästan 2 år gammal så jag vill kolla om detta fortfarande är aktuella siffror? Har nämligen för mig jag läst någon annan statistik men kan ha fel.

Tjenare + 8kg är det nya.:up:

Quote:
    Magnus Kemppi Citat:

Tjenare + 8kg är det nya.

Man tackar!

Får man fråga dig vad du vägde senast du tävlade och på vilken längd? Hoppas dina skador läker ihop så man får se dig på en scen snart igen!

Farmaceuten wrote:
    Man tackar!

Får man fråga dig vad du vägde senast du tävlade och på vilken längd? Hoppas dina skador läker ihop så man får se dig på en scen snart igen!

Jag vägde 87kg och 182cm. skulle vägit mer denna gång.
    tack så mycket,står kanske på scenen igen inom snar framtid.
    Mvh Mange

Någon som känner till en duktig coach i Uppsala eller Stockholm som man kan kontakta för att få lite hjälp?

Farmaceuten wrote:

[http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=84&Itemid=2]

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.