Ensamstående mamma söker Team

Home Forums Fitness Ensamstående mamma söker Team

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 46 total)
  • Author

Vet en tjej som söker ett team nu inför hösten för att kunna tävla.
    Eller kvinna kanske man ska säga.

Efter att kört både Ahlströmers o Tammer pokalen med lovande resultat så finns de nyfikenhet o intresse att köra Lucia till vintern.
    Problemet är licensavgiften som stigit till 1800kr samt att ett team saknas.
    Denna satsning som hon gjort har verkligen givit henne mersmak samt en ny kick i livet, så känns så tråkigt att behöva ta bort denna del för henne för några få hundralappar,, men svårt när pengarna precis räcker till varje måndag..

Denna kvinna är
    Ensamstående mamma och uppfostrat sin 11 åriga dotter ensam.
    Har tre jobb.
    Tränar 5 pass i veckan
    Väldigt social o ödmjuk
    Verkligen intresserad av att marknadsföra o låta sitt team synas.
    Väldigt bra ansikte utåt för vilket företag som helst.
    Coach osv finns.

Är de någon som är intresserad av denna kvinna o kan tänka sig betala halva Licensen eller kanske tom hela?
    Skicka mig ett pm, så pratar vi vidare

MVH

Trist att flera väljer att avstå tävlingar pga. den höga (förseningsavgiften).

Såklart hon ska tävla, jag bidrar med 50:- så är 1/36 betald 8)

Kan också bidra med med lite. 100 kr om Ni behöver. Jag hoppas hon är väl införstådd med att det kommer ytterligare utgifter med mera dräkter, skor, pro-tan, oljor, tävlingsavgifer etc på en SKKF-tävling?! Ett team finns om hon vill tävla för Delta Gym eller mitt jobb Powerclub. Kontakta mig i så fall via: [mailto:info@powerclub.se]

Sköna ni är grabbar=)

All hjälp som kan fås tas verkligen emot..

Vi är väl medvetna om övriga kostnader. Jag tävlar själv o kommer personligen coacha henne till Lucia.

Hon har hela tiden tvekat om sin kapacitet om att kunna köra Lucia,för de känns så STORT, men efter Tammer så kom en känd fitness profil fram o berättade både de ena och de andra för fröken och detta lyfta henne.
    Samt att jag bollat massor med henne.

De som gör att hon inte kan just nu, är att licensen är på tok för dyr.
    Samt team saknas , men de verkar Biffen ordnat så mailar dig nu=)

MVH

Team är ordnat och stort tack till Biffen som givit massa stöd o hjälp.Uppskattas verkligen.

Nu återstår bara problemet att lösa avgiften.

150kr har ju Gustaf o Biffen bidragit med=)

Tänkte kanske om vi kunde komma upp till 900kr iaf, så går jag som coach in o tar de andra 900kronorna..

Så kom igen, ngn mer som kanske kan tänka sig ställa upp?

MVH

013 wrote:
    Team är ordnat och stort tack till Biffen som givit massa stöd o hjälp.Uppskattas verkligen.

Nu återstår bara problemet att lösa avgiften.

150kr har ju Gustaf o Biffen bidragit med=)

Tänkte kanske om vi kunde komma upp till 900kr iaf, så går jag som coach in o tar de andra 900kronorna..

Så kom igen, ngn mer som kanske kan tänka sig ställa upp?

MVH

En 50-lapp från mig!

50 från mig med!

150 här.

Blir rörd av se att de finns ödmjuka människor som inte är snåla på detta forum hade jag haft pengar så hade jag gett!

Vi kanske borde starta någon slags insamling för att förenkla pengaöverföringarna?

Magnus, du borde väl veta hur man skulle kunna förenkla hela processen?

grekelito wrote:
    Vi kanske borde starta någon slags insamling för att förenkla pengaöverföringarna?

Magnus, du borde väl veta hur man skulle kunna förenkla hela processen?

013 bör väl få inbetalningen, emedan han erbjudit sig ta resterande summan. Inbetalning till hans bankkonto?

Sedan vänta på en redan licensierad förening att tävla för, eller att föreningen skaffar en licens. Tävlande får nämligen inte sin licens innan de har en licensierad förening att tävla för, så det är inte en idé för tävlande att ansöka innan den biten är klar: [http://www.skkf.org/?articleId=17&lang=SE]

Quote:
    OBS! För att få söka licens måste den tävlandes förening betalt föreningsavgiften för det aktuella året.

Licensavgift för år 2010: 1800 kr (efter 1/7) SKKF Plusgiro: 427 02 81 – 1

Kan bara säga stort tack till alla,, man blir verkligen rörd av alla som bryr sig=)

Kommer träffa henne kl17 idag för att köra ett pass och då berätta detta..
    Tror hon kommer bli tårögd..

Kan pm:a alla mitt konto nr, så överför ni bara pengarna dit, men avvaktar till summan är uppnåd=)
    Ha en underbar dag alla,,

Tack igen

Jag hittade ett pokerkonto med 60kr över som jag kan bidra med. :)

Ja vad fasen. 100kr är ju inte hela världen. Det bidrar jag med. Önskar henne all lycka. Och det vore kul att få se vem hon är och hur hon lyckas. Kanske hon kan göra en dagbok här? =)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.