Ff08?

Home Forums Fitness Ff08?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hur många är det som kommer att tävla under FF08 i bodyfitness? gärna korta klassen?.

Själv ska man försöka sig på det igen, skulle ju ha tävlat på MTGP i April 2007 men det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig så nu tar jag ett nytt tappert försök. Ska bli kul och se om det blir bättre om man kör längre diet på 7 månader än 10 veckor som förra gången:. Hoppas det gör skillnad annars tror jag nog att jag är ett miffo haha!!.

För er som vill följa mig till min första tävling och läsa om allt runtomkring kan gärna läsa min blogg [www.metrobloggen.se/fitnesselinor]

2006 års Body Fitness-tävlingar på Fitnessfestivalen hade detta antal tävlande:

-163 cm: 13
    +163 cm: 30

2007 års Body Fitness-tävlingar på Fitnessfestivalen hade detta antal tävlande:

-163 cm: 11
    +163 cm: ~25

Ok nu tänkte jag juförsig på vilka som tänkt ställa upp i korta klassen men tack endå var kul och veta så man vet hur många det brukar vara ungefär:)

Magnus Branzén wrote:
    2006 års Body Fitness-tävlingar på Fitnessfestivalen hade detta antal tävlande:

-163 cm: 13
    +163 cm: 30

2007 års Body Fitness-tävlingar på Fitnessfestivalen hade detta antal tävlande:

-163 cm: 11
    +163 cm: ~25

elinorLilja wrote:
    Ok nu tänkte jag juförsig på vilka som tänkt ställa upp i korta klassen men tack endå var kul och veta så man vet hur många det brukar vara ungefär:)

Jag blev nog lite lurad av att du istället för ”vilka” skrev:

Quote:
    Hur många är det som kommer att tävla under FF08 i bodyfitness? gärna korta klassen?

;)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.