Film från fotoreportage med BODY

Home Forums Fitness Film från fotoreportage med BODY

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author

Tänkte att jag kunde bjuda på filmen jag spelade in när Body beslöt sig för att fota Babak och mig för ett magreportage. Tänkte att det kanske fanns någon som skulle tycka det var intressant.

[youtube=rSJOF9MqK78]

Skön film!
    Blev glad efter bilderna i slutet, söta!

Finns bilderna o se någonstans?:)

Jonas Lundberg wrote:
    Skön film!
    Blev glad efter bilderna i slutet, söta!

Haha, ja jag och Babak jobbar med att få bort bilden av att alla bodybuilders är kriminella dårar. Baddybuilders är faktiskt människor de med. de har t.om. känslor och känner glädje. Vet att det är svårt för aftonbladets läsare att förstå, men någon måste försöka öppna deras ögon.

Arnel wrote:
    Finns bilderna o se någonstans?:)

Ja i ett nummer av Body i höst.

Skön bild på slutet! :) Det är kärlek de… :emo-thumb

Schysst reportage! Mer såna här filmer till folket så att folk inser att det inte bara är råbarkade jättar på 150kg som är bodybuilders utan även vanligt trevligt folk. :)

PS: Ja dessa jättar är säkert trevliga de också men frågan är om folket har den bilden framför sig….? ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Schysst reportage! Mer såna här filmer till folket så att folk inser att det inte bara är råbarkade jättar på 150kg som är bodybuilders utan även vanligt trevligt folk. :)

PS: Ja dessa jättar är säkert trevliga de också men frågan är om folket har den bilden framför sig….? ;)

Men jag är ju en råbarkad jätte smurf på 73kg… :(

Schyst film, mer sånt.

Andreaz Engström wrote:
    Men jag är ju en råbarkad jätte smurf på 73kg… :(

Jag ska ner till din vikt nu framöver, skillnaden kommer dock vara att du fortfarande är kortare än mig, har mycket mer muskler = är starkare och lite snyggare frisyr….. FAN!

:D

Gettodachoppa wrote:
    Schyst film, mer sånt.

Absolut, ska försöka filma lite allt möjligt framöver.

Tommy Ivarsson wrote:
    Jag ska ner till din vikt nu framöver, skillnaden kommer dock vara att du fortfarande är kortare än mig, har mycket mer muskler = är starkare och lite snyggare frisyr….. FAN!

:D

Hahaha, Aww ;)

skönt klipp,jätte smurfen:up:

Skönt klipp och som sagt var man blir riktigt glad utav den sista bilden :up:

Härligt!
    Brukar hoppa mycket när jag kikar på filmer men kollade faktiskt på hela denna! Bra betyg;) Kötta på.

Tack alla. Ska försöka sätta ihop en liten film där jag samlar lite händelser från den här dieten :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.