Om ni inte har märkt, har det varit en hel del svenska profiler i Hardfitness nuförtiden. tex nu intervjun med Erika Andersson!
[http://www.hardfitness.com/emagazine/issue47/issue47.html]
Tack så mycket Anne! Jag verkligen diggar dina intervjuder, man märker lätt att du kan din sak och vet allt om figure, fitness och damernas bodybuilding. Fortsätt!:up:
Tack för de snälla ord , gumman! Kul o höra att ngn läser / ”diggar”. Ja, jag har verkligen en stor ”passion” for figure, fitness & female bodybuilding, och det blivit en hel del intervjuer/ artiklar /contest previews & reviews under mitt liv. Precis skrev en ”Contest suit quide”, är mkt nöjd med det själv.. Men iaf älskar och ”jobba” i Hardfitness.. om det finns svenska/finska/norska/isländska/danska tjejer out there, som är intresserad att vara med i Hardfitness, var så god och ta kontakt med mig.
BTW Vill du läsa mer mina texter och intervjuer, köp en ny probody nästa vecka, det innehåller en intervju med IFBB Figure PRO Amy Peters made by ME! Jag kan lova att den är bra [/b]
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY