- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Hej.
Är i stort behov av hjälp. Jag har nu, i snart 5 år, styrketränat och känner att det flyter på bra. Problemet är att jag allt arbete jag lagt ner inte syns eftersom min kosthållning inte håller. Jag har funderat på vad det är som gör att jag faller igenom med godis och mackor stup i kvarten och tror att en faktor kan vara att jag saknar är ett ”moraliskt nät”, alltså någon att snacka med om träning, mat etc.
Det jag söker här är alltså någon träningsinriktad tjej som jag kan hålla kontakt med och få lite hjäp på vägen till den där underbara kroppen som jag vet väntar här under 😮
Så.. snälla.. om någon känner sig manad att hålla mig i handen vore jag evigt tacksam.
Tränar förövrigt i trollhättan ojämna veckor så om det finns någon i närheten där vore det än bättre
Ur reglerna:
ETIKETT
Generellt vill vi att du uttrycker dig med respekt och omtanke, och i största möjliga mån försöker använda dig av ett korrekt och anständigt språk. Dessutom vill vi att du beaktar följande:
2. Rubrik på inlägg/tråd
Rubriken ska vara lättförståelig och tydligt visa vad ditt inlägg handlar om. Postar du en fråga ska rubriken avslutas med ett frågetecken.
Gör om.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY