hur går man till väga för att tävla?

Home Forums Fitness hur går man till väga för att tävla?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

[https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=1040 Fitness – Så funkar det]

Quote:
    Funderar du på att tävla i fitness? Har du inte riktigt kläm på hur du ska bete dig? Då ska du härmed få alla de sista hindrena för din debut undanröjda. Vi lät vår Carina Isaksson gå till botten med alla frågor kring fitness (Athletic Fitness, Body Fitness, Classic Bodybuilding, Fitness).

Bli medlem i en förening som har licens för tävlande, tex mmsports, gymgrossisten, sats..
    Sen får du skaffa dig en egen licens för att tävla för just det året via skkf.org.

Kika gärna på förbundets sida:
    [www.skkf.org]

Johannes Eshak om han har tid?!

förlåt för att jag lånar tråden lite grann, i vilka åldrar får man tävla som junior i BB/CBB?

Tugge wrote:
    förlåt för att jag lånar tråden lite grann, i vilka åldrar får man tävla som junior i BB/CBB?

fram till hela de året man fyller 23 tror jag så om du fyller 23 en januari du kan köra junior fram till december, rätta mig någon om jag har fel:up:

Så du ska upp o tävla ;) Gött.

Hör av dig om du vill ha lite tips.

Flessa wrote:
    Du skulle inte kunna PM:a mig med lite kontaktuppgifter, biffen?

Prova kontakta honom via forumet. Jag har inga andra kontaktuppgifter tyvärr. Han har ju en profil här: Johannes Eshak.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.