Modell till Fotoprojekt på Högskolan för Film och Foto i Gbg!

Home Forums Fitness Modell till Fotoprojekt på Högskolan för Film och Foto i Gbg!

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Hej!

Mitt namn är Tove och jag läser under sommaren en fotokurs i på Högskolan för Film och Fotografi i Göteborg. Kursen avslutar vi i augusti med en utställning av det projekt vi börjar jobba med i veckan som kommer.

Jag skulle vilja fotografera en kvinna som är ordentligt tränad – och deffad – och vart letar man bättre än här? =)

Det handlar om studiofotografering – i Göteborg! alternativt i gymmet där du bor, om vi får till det med ägare osv. Bilderna kommer att vara stilrena, troligen i svartvitt. Tanken är att fotografierna kommer att vara närbilder på muskelgrupper, gjort på ett konstnärligt sätt. Jag berättar gärna mer om projektet och tanken med bilderna om du är seriöst intresserad av att medverka!

Hoppas på att några av er är intresserade eller att ni kanske känner till någon ni tror skulle passa? Jag uppskattar verkligen alla förslag, det skulle vara otroligt kul att få genomföra ett projekt som jag tror på!!

Mvh Tove

[mailto:tove.oberg@hotmail.com]

Denna låg i fitness five avdelningen.

Har personen i fråga kollat om det är ok att lägga upp tråden? Är det ok?
    Med tanke på vad han efterfrågar kan det lika gärna vara ett slem som vill komma åt vältränade tjejer som en seriös förfrågan.

Tove är ju sannolikt en tjej: [http://www.svenskanamn.se/visa/Tove]

Antal kvinnor med namnet i Sverige: 6544
    Antal män med namnet i Sverige: 30

Ja, eftersökningar av fotomodeller kan få vara ok. I denna form iaf.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.