Ngn aktiv bodyfitness tjej?

Home Forums Fitness Ngn aktiv bodyfitness tjej?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    madeleinewickman wrote:
    Madde196 – Nu måste jag ju få höra lite om hur det kändes på SWGP!? Några tips till lilla mig kanske?
    Ska du tävla nå mer i år?
    Ha det bra! Kram

Hej igen,

Det var kanonkul att tävla på SWGP!:D blir absolut fler tävlingar iår. Har börjat smygdieta inför höstens tävlingar.
    Jag ska försöka förbättra dom muskelgrupper som släpar och bli hårdare till nästa tävling. Börjar tidigare med dieten denna gång. Jag tycker man ska vara ute i god tid så man inte behöver stressa så på slutet.Brukar köra 3månaders diet men blir 4månader denna gång. Bara hör av dig om du vill ha några tips eller om det är något du undrar över. Jag hjälper mer än gärna till så mycket jag kan.

hur går ni till väga för att börja tävla? Jag har fortfarande lite att bygga men jag tänkte eventuellt försöka vara redo inför nästa vinter;D

Carni wrote:
    hur går ni till väga för att börja tävla? Jag har fortfarande lite att bygga men jag tänkte eventuellt försöka vara redo inför nästa vinter;D

Man måste vara medlem i någ klubb tror jag de var…

Jag har massor att bygga haha har jobbat bort 10 kilo fett så nu är det borta så nu återstår bara att bygga ”lite” muskler=)

Men det är ju så galet roligt och träna så svetten sprutasoch träningsvärken blir ens bästa kompis=)

Ja, jag bygger massvis jag med- hoppas på redo för en debut i nästa år. Ville först deffa och bygga samtidigt då jag gillar den lite hårda looken till vardags också, men jag fokuserar numera på att bygga och växa och äta för att bli stor.

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.