Tävlings dräkter!

Home Forums Fitness Tävlings dräkter!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Tävlar ni eller vill tävla kan det kanske vara intressant att kolla in Alexandar Vucirs dräkter, hon syr upp på beställning!

På [http://www.glitzoglam.se/page1.php] hittar ni henne och dräkterna! Hon har ett stort utbud av olika sorters tävlings dräkter så det är väl värt besöket för alla tävlande!

Hon har verkligen öga för hur det skall se ut, kanske inte så konstigt då hon själv tävlat på hög nivå!:up:

//Rosie Anderberg

Verkar ju helt kanon den där nätsidan, skall helt klart läggas i mina Favoriter. Tack så mycket för tipset, Rosie! :up:

Kolla på hemsidan med vilken modell hade du på dina bikinis och baddräkt dom modellerna var grymt snygga! Du var också väldigt snygg. //Diana:up:

Ladsi wrote:
    Tävlar ni eller vill tävla kan det kanske vara intressant att kolla in Alexandar Vucirs dräkter, hon syr upp på beställning!

På [http://www.glitzoglam.se/page1.php] hittar ni henne och dräkterna! Hon har ett stort utbud av olika sorters tävlings dräkter så det är väl värt besöket för alla tävlande!

Hon har verkligen öga för hur det skall se ut, kanske inte så konstigt då hon själv tävlat på hög nivå!:up:

//Rosie Anderberg

Efter att ha tittat på sidan skulle jag vilja påpeka att ett flertal av dom modellerna som finns på hemsidan inte är godkända för bruk inom IFBB/SKKF.

Jag antog att vissa modeller inte var godkända men vissa var helt ok..
    Hur får man reda på reglerna för vad som gäller med bikini? Ska dom vara skuren på ett visst sätt? //Diana

Jorgen wrote:
    Efter att ha tittat på sidan skulle jag vilja påpeka att ett flertal av dom modellerna som finns på hemsidan inte är godkända för bruk inom IFBB/SKKF.
    HudiksvallsGymDiana wrote:
    Jag antog att vissa modeller inte var godkända men vissa var helt ok..
    Hur får man reda på reglerna för vad som gäller med bikini? Ska dom vara skuren på ett visst sätt? //Diana

Reglerna finns på [www.ifbb.com].

För bikinin gäller att den inte är för smal framtill, och att den täcker tillräckligt stor del av gluteus. Hur stor del står i reglerna. :)

Tackar Diana för komplimangen!

Min dräkt är inte med där, men jag hade en helt vanlig modell, något i stil med fit 007, ville köra säkra kort så jag inte skulle göra Jörgen upprörd…:|
    Sen försökte jag hitta lite annerlunda tyg ist, för att den skulle bli lite speciell.

Samma gäller med bikinin.

Men hon har sytt båda och bidragit med mycke!

RosieA wrote:
    Min dräkt är inte med där, men jag hade en helt vanlig modell, något i stil med fit 007, ville köra säkra kort så jag inte skulle göra Jörgen upprörd…:|

Haha, nä, just det. Men det är tur att jag är så snäll. :)

De é väl ingen som vil se oss i mammelucker,(eller ja de vet man iof. inte) men dom säger ju att lagom är bäst!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.