- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 oktober, 2008 at 20:58 #67652Anonym anvandareMember30 oktober, 2008 at 20:58 #487513Anonym anvandareMember
Jag hade tänkt att ta hjälp av Luke, Jan Tana nu på fitnessfestivalen.
Men han kommer inte vara där så nu är min fråga vilken färg som är bäst och vad man ska satsa på? Jag har hittat den här från JanTana. men jag hittar inga klara instruktioner på hur man applicerar och hur många lager som behövs..?
Pro Tan känns ju som ett enormt projekt med alla lager som måste läggas.
Plus att jag i princip inte har något pigment så jag kan inte bygga upp någon grundfärg i solariet hellerSå, hjälp mig nu! :up:
30 oktober, 2008 at 21:58 #487514Anonym anvandareMemberJag kör på ett lager pro-tan dagen innan och ett lager dream-tan på tävlingsdagen.
1 november, 2008 at 17:51 #487515Anonym anvandareMembermari wrote:Jag hade tänkt att ta hjälp av Luke, Jan Tana nu på fitnessfestivalen.
Men han kommer inte vara där så nu är min fråga vilken färg som är bäst och vad man ska satsa på? Jag har hittat den här från JanTana. men jag hittar inga klara instruktioner på hur man applicerar och hur många lager som behövs..?
Plus att jag i princip inte har något pigment så jag kan inte bygga upp någon grundfärg i solariet hellerSå, hjälp mig nu! :up:
Är du verkligen säker på att han inte ska komma?
2 november, 2008 at 17:27 #487516Anonym anvandareMemberJag läste bland kommentarerna och hittade detta:
Kommentar från Luciapokalen
Tid: 15 oktober 2008, 10:36Elain,
Spraytanningsföretaget eSunless kommer inte att vara på plats under Fitnessfestivalen i år. Du får således lösa din färgläggning själv.2 november, 2008 at 18:42 #487517Anonym anvandareMemberFinns också en senare kommentar: [http://www.luciapokalen.nu/luciapokalen/bodyfitness/inbjudan/#comment-385]
Quote:Arrangörerna av tävlingarna under Fitnessfestivalen diskuterar alternativa vägar för att lösa spraytanningen/färgläggning på plats åt de tävlande atleterna. Så fort vi har information läggs den ut på hemsidan. Prenumerera på nya inlägg genom att skriva in din e-postadress i rutan till höger.2 november, 2008 at 18:56 #487518Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Finns också en senare kommentar: [http://www.luciapokalen.nu/luciapokalen/bodyfitness/inbjudan/#comment-385]Åh. superb :up:
3 november, 2008 at 15:28 #487519Anonym anvandareMemberSå att det bli inget mer snack/gossip/tvivel, eSunless/Luke (Jag )kommer att vara där i Göteborg för att spraya dem som vill bli sprayat. Samma Jan Tana tävlingsfärg, samma maskin, samma smutsiga händer.
3 november, 2008 at 15:30 #487520Anonym anvandareMemberdet enda skillanden är att jag kommer inte att spraya backstage. Mer information inom kort
3 november, 2008 at 15:39 #487521Anonym anvandareMembermari wrote:Jag har hittat den här från JanTana. men jag hittar inga klara instruktioner på hur man applicerar och hur många lager som behövs..?
Med Jan’s färg behövs det kanske 2-3 lager dagen innan, sen en till på tävlingsdagen. Mycket beror på hudtyp, inte speciellt om du är t.ex. hudtyp I eller III, men mest om hudens förmåga att absorbera och behålla färgpigmentet som finns i vätskan. Jag har märkt att tävlande som har mycket vatten kvar under huden/väldigt fuktigt hud behöver flera lager tävlingsfärg.
Spraya vätska på huden, ett område i taget, sedann jämna/gnugga färgen in i huden med hjälp av Jans tanningpuff. Så enkelt är det.
[img=http://www.esunless.se/foretag/images/esun_tanningpuff.jpg]Om du ska förbättra med Dream Tan kräm, behöva du inte lika många lager, men det är alltid bäst med en riktigt bra grund iaf.5 november, 2008 at 17:16 #487522Anonym anvandareMemberLuke Ray wrote:Så att det bli inget mer snack/gossip/tvivel, eSunless/Luke (Jag )kommer att vara där i Göteborg för att spraya dem som vill bli sprayat. Samma Jan Tana tävlingsfärg, samma maskin, samma smutsiga händer.Om ni finns på plats så kommer jag boka in mig så fort det kommer upp information om det
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.