ABCDE-dieten

Home Forums Kost och Näringslära ABCDE-dieten

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Någon här som använder sig av den eller har använt sig av den? Hur fungerar/fungerade det (bra/dåligt)? Finns det någon bra sida/bok med information om denna?

ABCDE=Anabolic Burst cycling of Diet and Exercise

Hittade en informativ sida med m

Tack för länken!

Den länken är gammal, och programmet ändrades några gåner efter att den artikeln publicerades (samt att den är rätt så amerkaniserad).

Nilsjohan wrote:
    Den länken är gammal, och programmet ändrades några gåner efter att den artikeln publicerades (samt att den är rätt så amerkaniserad).

Har du någon bättre jag kan titta på? Har du själv provat ABCDE? Man kanske kan köra någon mildare variant av den! :)

snusan wrote:
    Har du någon bättre jag kan titta på? Har du själv provat ABCDE? Man kanske kan köra någon mildare variant av den! :)

Jo, jag har själv testat den. Jag vet dock inte om Torbjörn har publicerat något från hans studie.

Nilsjohan wrote:
    Jo, jag har själv testat den. Jag vet dock inte om Torbjörn har publicerat något från hans studie.

skulle ju va roligt om du berätta hur det gick å va du tyckte om den istället för att svara bara Jo, jag har själv testat den.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.