aj, shit! :crybaby:

Home Forums Kost och Näringslära aj, shit! :crybaby:

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Tjena, biffar! :p
    Jag gjorde nyligen klart min tatuering på ryggen och fick fylla i den ett antal gånger, så det blev ca 2 månaders (ofrivillig)vila från träningen.
    Jag gick sammanlagt ner 7 Kg!! Men lyckligtvis är det mesta fett. Men mina frågor är:

1. Hur kan jag gå upp mycket i kvalivativa muskler utan gainers?

2. hur kan jag göra så att ansiktet inte ser så smalt ut? (inte så skul att se ut som ett skellet :p )

Tack förväg

När man tappar vikt brukar det synas mest i ansiktet, samma sak om du går upp i vikt- det syns i ansiktet.:emo-thumb

Aydin wrote:
    Tjena, biffar! :p
    Jag gjorde nyligen klart min tatuering på ryggen och fick fylla i den ett antal gånger, så det blev ca 2 månaders (ofrivillig)vila från träningen.
    Jag gick sammanlagt ner 7 Kg!! Men lyckligtvis är det mesta fett. Men mina frågor är:

1. Hur kan jag gå upp mycket i kvalivativa muskler utan gainers?

2. hur kan jag göra så att ansiktet inte ser så smalt ut? (inte så skul att se ut som ett skellet :p )

Tack förväg

1. Ät stora mängder vettig mat så du ligger på kaloriöverskott samtidigt som du tränar hårt.

2. Vad gäller ansiktet så är det väl isf mer fett som gäller…men ett kaloriöverskott löser även detta problem:emo-thumb

okey :D
    känns skönt att folk har svar på sånt som de i min ålder inte kan svara på:nerd-tb:

släng upp en bild på tatton med :emo-thumb

bara käka på så löser de sig nog

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.