- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › aj, shit! :crybaby:
Tjena, biffar! :p
Jag gjorde nyligen klart min tatuering på ryggen och fick fylla i den ett antal gånger, så det blev ca 2 månaders (ofrivillig)vila från träningen.
Jag gick sammanlagt ner 7 Kg!! Men lyckligtvis är det mesta fett. Men mina frågor är:
1. Hur kan jag gå upp mycket i kvalivativa muskler utan gainers?
2. hur kan jag göra så att ansiktet inte ser så smalt ut? (inte så skul att se ut som ett skellet :p )
Tack förväg
När man tappar vikt brukar det synas mest i ansiktet, samma sak om du går upp i vikt- det syns i ansiktet.:emo-thumb
1. Hur kan jag gå upp mycket i kvalivativa muskler utan gainers?
2. hur kan jag göra så att ansiktet inte ser så smalt ut? (inte så skul att se ut som ett skellet :p )
Tack förväg
1. Ät stora mängder vettig mat så du ligger på kaloriöverskott samtidigt som du tränar hårt.
2. Vad gäller ansiktet så är det väl isf mer fett som gäller…men ett kaloriöverskott löser även detta problem:emo-thumb
okey
känns skönt att folk har svar på sånt som de i min ålder inte kan svara på:nerd-tb:
släng upp en bild på tatton med :emo-thumb
bara käka på så löser de sig nog
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY