- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Animal Cuts & fettförbränning
Idag tog jag första portionen av Animal Cuts och gick till träningen, kan säga att jag svettades som fan…. dessutom så var jag lite piggare än normalt säkert pga. koffeinen som finns i produkten.
När det gäller min diet så har jag minskat på kalori intaget rejält men ibland när jag jobbar och kommer hem vid 21:00 är det ok om jag äter kolhydrater med protien…för de är många som rekommenderar att inte äta kollisar efter 18:00 ?
”Alla tips ang mat under deffperioden uppskattas”
mitt mål är att tappa fettmassan men inte gå ner i vikt utan vill se deffad ut, jag tror att jag ligger runt 18%i fettprocent.
Alla som säger så säger något de inte har minsta stöd för. Ät när du kommer hem som du planerat.
Innan det blev populärt med lågkaloridieter osv deffade nästan alla byggare på ris och kyckling/tonfisk. Man låg lågt på fett, högt på protein och käkade kolhydrater även om det var mindre än under bulk. Man åt en jävla massa gånger per dag, och somliga tog sina sista måltider dvs tex kyckling med ris innan läggdags. Detta blev folk knallhårda på. Jag säger inte att detta skulle vara optimalt eller bättre än det som rekommenderas idag, men man kan väll konstatera att så länge man ligger på underskott och håller högt proteinintag så kommer man att bli av med kroppsfett. Så man behöver nog varken vara rädd att äta kolhydrater eller att äta efter 18
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY