- This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Äta 15-20min innan träning??
Hej har ett problem tränar direkt efter jobbet och behöver energi. Har ca 15-20min från jobb till träning.
Kom gärna med tips på något bra att stoppa i sig innan träning.
Typ en pwo.
15-20 innan träning går inte för mig iallafall, skulle spytt på gymmet. Testa typ en whey-shake och banan?
Riskakor!
Du kan också se till att äta mer under dagen, så hade iallafall jag gjort. Behöver ju inte äta precis innan träningen. Se till att öka portionerna vid de tidigare måltiderna.
kaffe, taurin, kreatin.
Håller med mccarlsson. Se till att peta i dig extra mycket tidigare under dagen bara, så skall saken vara biff.
Personligen skulle jag i så fall ha ätit rejält till lunch för att sedan bara ta aminosyror och koffein 15-20 minuter innan passet.
Alternativt kan du ta några flytande kolhydrater.
Äh. Inte fan ska man behöva äta 20 minuter innan lite styrketräning.
Kom gärna med tips på något bra att stoppa i sig innan träning.
Offseason äter jag gärna en snickers och dricker en pre workout.
Ibland ett par kanelbullar
Under diet, helst fastande mage (sista målet 1,5-2tim innan träning). Endast pre-workout utan kolhydrater och BCAA innan.
Har börjat trycka i mig mer under dagen och fungerar bra. Och ibland då jag känner mig lite seg dricker jag en celsius innan passet.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY