Ätardagar eller inte?

Home Forums Kost och Näringslära Ätardagar eller inte?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • Author

Jag tror att man mår sämre av att oroa sig än av att inte alltid äta perfekt mat.:)

Jag ska fan sluta med gris

önskar att jag också mådde dåligt av ätardagar :):)

Brasse-Hasse wrote:
    Tjenare allesammans. Jag har deffat i över ett årQUOTE]

OFF-topic

Deff över ett år konstant? Något måste du ju gjort fel om du hållt på ett år!

anden wrote:

Vet du vad han vägde innan?

Kommer n

Har inga ätardagar. men har heller aldrig varit på diet, så jag vet ju inte hur det är då, man kanske får ett grymt sug.. Nu äter ju inte jag varken socker eller sötningsmedel sen ett bra tag tillbaka, så inga såna saker skulle det bli i varje fall! ;)

Jag g

Ätardagar för mig är att äta lite fetare och annorlunda mat som jag väljer att inte äta på vardagar.. Behöver inta vara ett frosseri i socker och dylikt..

Vad vore helgen utan en god köttbit ibland med pommes chateau, en gó sallad och fin sås:D

Kalas o andra sociala sammanhang som oftast omfattar annan mat är perfekta ätardagar, allt i lagom mängd så klart.

”Lagom av det mesta, är nog det bästa” // Angel

anden wrote:
    Brasse-Hasse wrote:
    Tjenare allesammans. Jag har deffat i över ett årQUOTE]

OFF-topic

Nej, jag har knappast misslyckats med deffen! Jag började deffa den 28:e November 2004, då vägde jag 145 kg. Nu väger jag 99 kg…

Brasse-Hasse wrote:
    anden wrote:

Nej, jag har knappast misslyckats med deffen! Jag började deffa den 28:e November 2004, då vägde jag 145 kg. Nu väger jag 99 kg…

Bra kämpat! :emo-thumb

Brasse-Hasse wrote:
    anden wrote:

Ne då var det absolut FEL av mig, STAKT jobbat!
    Tänkte att formen var hyffsad från början, då är iallafall ett år en lååång period. Har du mätt fett halten nu? Nyfiken på vad du lyckats komma ned till

Brasse-Hasse wrote:
    anden wrote:

46 kg på 14 månader! Imponerande:emo-thumb

Lånar tråden lite snabbt.. Hoppas det är ok..

Hur länge sitter vätska osv krav efter en ätardag?
    När kan man väga sig igen och förvänta sig ärligast svar?

Mvh
    Tobbe

snusan wrote:
    Har inga ätardagar. men har heller aldrig varit på diet, så jag vet ju inte hur det är då, man kanske får ett grymt sug.. Nu äter ju inte jag varken socker eller sötningsmedel sen ett bra tag tillbaka, så inga såna saker skulle det bli i varje fall! ;)

Under dieten så blir du sugen på världens konstigaste saker, oftast sånt som du inte äter så mycket av annars.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.