- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Att: Bartoll, King Grub. ABCDE- dieten.
Vad blev det av den teorin egentligen? Och framförallt: Vad är era åsikter, kunskaper och teorier om dess effektivitet?
Vem som helst kan ju självklart svara, men det vore intressant med ett svar från er som utmärkt sig som kunniga.
MVH Nimrod
jag har testat en egen liten variant på den där jag ”överåt” i 2 veckor följt av 2 veckor , med ca 500 kcal under min dagsförbrukning det funkade mkt bra:emo-thumb
när jag överåt så snittade jag ca 6000 kcal ( 800-1000gkolh)
när jag åt mindre så snittade jag ca (300-400g kolh)
proteinintaget låg ganska konstant kring 300-400 g
när jag överåt körde jag tyngre o explosivare.
Körde lättare men med mindre vila på den perioden som jag åt mindre samt att jag körde rejält mkt cardio samt stretchade ordentligt då
med resultat?
ökade ngt kg varje ”ät-period” ganska logiskt iofs då kolhydraterna binder vätska men hade märkbara resultat efter varje 4 veckorsperioder utan att öka i kroppsfett (iaf enligt mina ögonmått) man borde vl egentligen göra mätningar för att kunna få en mer exakt uppfattning hur mkt man ökat men upplevde iaf bra resultat:emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY