bränna lite underhuds fett

Home Forums Kost och Näringslära bränna lite underhuds fett

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

tjena!
    Jag är 179 cm lång och väger ca 73 kg. skulle vilja tappa ca 3-4 kg underhuds fett. Det mesta sitter på magen och hindrar rutorna från att synas riktigt:D . Är det bara löpbandet som gäller och behöver jag dra ner på kosten. Vill ju inte bränna bort några muskler på köpet utan bara fett.Jag har försökt att springa en del dom senaste veckorna utan en tillstymmelse till resultat . Har ni några bra tip:) s??

N1tr0 wrote:
    tjena!
    Jag är 179 cm lång och väger ca 73 kg. skulle vilja tappa ca 3-4 kg underhuds fett. Det mesta sitter på magen och hindrar rutorna från att synas riktigt:D . Är det bara löpbandet som gäller och behöver jag dra ner på kosten. Vill ju inte bränna bort några muskler på köpet utan bara fett.Jag har försökt att springa en del dom senaste veckorna utan en tillstymmelse till resultat . Har ni några bra tip:) s??

Vill du gå ner i vikt så gäller det att förbruka mer energi än vad du gör av med. Du lär således vilja blanda både moton för att få en ökad förbränning samt minska på kosten för att få ner energiintaget. Det är stor risk att du blir extra hunrig av alla motion så om du inte håller koll på kosten så är det mycket möjligt att du äter upp alla de kalorier som du förbrände på konditions träninge. För att minimera muskelförlusten så vill du ha ett högt proteinintag under dieten sikta på över 3 gram per kg kroppsvikt, samt att du ska fortsätta styrketräna vilket också kommer att hjälpa dig att behålla musklerna.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.