- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Bulk 4 kilo på första veckan?
Genomförde nyss min första deff med goda resultat gick från 83 kilo till 78,5 på 4 veckor och reducerade mitt depåfett på magen rejält. Ska tillägga att jag är 188 cm lång.
Började i lördags med min bulk som enligt planen ska vara till 16e april då jag ska gå på nästa deff inför sommaren. Nu till saken jag vet att man tappar vätska under deff och det omvända när man bulkar men nu är det så att redan efter 1 vecka har jag gått upp 4 kilo,
Jag kör inte direkt någon grisbulk heller frukost består av 300 gram havregrynsgröt med lite lättsockrad jordgubbsylt samt 2 mackor med 2 stekta ägg. Mellanmål:är 250 gran kvarg.
Lunch: kyckling med potatis eller något fullkomna bulgur eller couscous samt lite grönsaker och lätt sås.
Mellanmål: mealpro shake 351 kcl
Middag: samma som lunch
Efter träning: 1,5 dl maltoflex fast carbs samt 1 dl whey 80
Kvällsmål:300 gram kvarg
Är det normalt att gå upp 4 kilo på 1 vecka?
Jag går även på kreakelyn kapslar från gymgrossisten
//Jake
Jag skulle tro att det 99% är vatten.. från min bulk när jag började deffa gick jag ner 5 kilo den första veckan :p
Ja, det är mycket vanligt att gå upp i vikt ett par kilon..Du behöver knappast vara orolig att det är fett vikt, för tror inte du har ätit 4000 kcal varje dag hela veckan över din normala förbrukning.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY