dåligt med för högt proteinintag?

Home Forums Kost och Näringslära dåligt med för högt proteinintag?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    gurgel wrote:
    De är väl ändå inte så konstigt. Jag citerade ett inlägg som du skrev här. Sen kanske du vart lite purken för de jag skrev och därav kände dig tvungen att leta upp något som du kunde komentera. Precis som du gjorde i den andra tråden. Jag har enbart svarat på de du skrivit till mig.

Analysera artikeln istället :emo-thumb /8)

Gullig du är …

Tror du att jag lägger så stort besvär på inlägg att jag söker upp dej på andra trådar!
    Snälla – så målmedvetetn är jag inte .. :D
    Protein är protein.Och dans är dans.
    Ett dåligt understött uttalande är ett dåligt understött uttalande.
    Mitt är kanske här, men som jag sagt förr: Om man inte är villig att göra bort sej för att få lära sej något – vad har man då vunnit?

SheeBa wrote:
    Gullig du är …

Tror du att jag lägger så stort besvär på inlägg att jag söker upp dej på andra trådar!
    Snälla – så målmedvetetn är jag inte .. :D
    Protein är protein.Och dans är dans.
    Ett dåligt understött uttalande är ett dåligt understött uttalande.
    Mitt är kanske här, men som jag sagt förr: Om man inte är villig att göra bort sej för att få lära sej något – vad har man då vunnit?

Sa jag att du gjort bort dig;) . jag sa snarare att de han sa kan nog vara mer rätt än vad du tycks tro. De var mer där jag la min tyngdpunkt i de jag skrev. Sen att jag gick offtopic kanske inte var de bästa. Blir tyvärr så ibland.

jag tror mitt inlägg hade en liten inverkan ja… :). jag Tror inte, gud är inte riktigt någon jag vänder mig till. Föröver de så tror jag inte på slumpen. Utan man påverkar vad som händer.

må gott

gurgel wrote:
    Sa jag att du gjort bort dig;) . jag sa snarare att de han sa kan nog vara mer rätt än vad du tycks tro. De var mer där jag la min tyngdpunkt i de jag skrev. Sen att jag gick offtopic kanske inte var de bästa. Blir tyvärr så ibland.

jag tror mitt inlägg hade en liten inverkan ja… :). jag Tror inte, gud är inte riktigt någon jag vänder mig till. Föröver de så tror jag inte på slumpen. Utan man påverkar vad som händer.

må gott

Har jag fel…men handlade inte den här tråden om protein :what:

LiMi wrote:
    Har jag fel…men handlade inte den här tråden om protein :what:

Jo.Jag tror den käre gurgel läste fel och trodde den handlade om att protestera .. :D

*skojja bara – eller retas ..;) *

jeg klarer meg fint med 3 mål om dagen da jeg ikke trener, men spiser mellommål etter trening. men jeg tror at de som vil bygge muskler eller trener veldig hardt behøver flere måltider daglig. jeg blir piggere av å ikke proppe i meg mat hele tiden. men jeg presiserer at jeg skjønner at det er er individuelt. goggen.:emo-thumb

gurgel wrote:
    St
    StorPatrik wrote:
    men gurgel..hur orkar du? tycker du
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.