Deff period!

Home Forums Kost och Näringslära Deff period!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #564053
    tobbe4321 wrote:
    Ok, då är jag med på vad du vill göra. Dock baseras ju ditt val av cardio lite av vilken sorts diet du tänker köra. Jag text går just nu på en diet som baserar sig på att man hanmnar i ett s.k.a ketogen läge då man tvingar kroppen att avända fett som primärt bränsle jag går på en väldigt hög fett och proteindiet med väldigt lite kolhydrater. Då passar det bättre att text köra lågintensiv cardio. Mer info ang dieten finner du på [www.fitnessguru.se]

    Ähh, vaddå välja efter diet? :-) Jag fortsätter med högintensiv intervallkonditionsträning. Brister det så brister det.

    Beror kanske på vad man vill göra, men jag ser ingen anledning att inte ta i tills man stupar.

    #564054
    Luis Figo wrote:
    Ja, det är väl sprint / jogging som var min tanke.

    Det låter lite som det jag syftade på, dvs ett upplägg som i stort set bara handlar om att man slutar när det blir jobbigt och tränar kort tid.;) Ha ett strukturerat upplägg där du ligge på mjölksyratröskeln en viss distans/tid och precis samma sak med vilodelen.

    Inte bara sprinta tills du blir trött och sedan jogga en stund osv.

    Luis Figo wrote:
    Men vad tycker du om MAX-OTs ryggstödscykel? :)

    Skit. Deras styrketräningsupplägg är säkert bra. Men lyssna för guds skull inte på deras påståenden om kost och konditionsträning.

    #564055

    Skit. Deras styrketräningsupplägg är säkert bra. Men lyssna för guds skull inte på deras påståenden om kost och konditionsträning.[/QUOTE]

    Har du något emot ett bra upplägg som man gradvis ökar intervallet(ansträgningen, yada yada). Mjölksyretröskeln what? :)

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.