Dricker Rapsolja för viktökning

Home Forums Kost och Näringslära Dricker Rapsolja för viktökning

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • Author
    Posts
  • #339876

    Personligen skulle jag hellre sätta i mig 800kcal choklad, god bakelse eller någon annan delikatess… Samma resultat fast oerhört mycket godare:D

    #339877
    räven wrote:
    Personligen skulle jag hellre sätta i mig 800kcal choklad, god bakelse eller någon annan delikatess… Samma resultat fast oerhört mycket godare:D

    It’s all about The Smidighet and The Billighet! The Rapsolja kan man ju ha stå in the Kitchen och bara hälla upp en DL in a cup and drink ! Profit ?!??! :emo-thumb

    #339878

    Choklad är också billigt, köp 2hektoskakor och sätt dig och njut;)

    #339879

    Räven är gottesugen!

    #339880
    Gober wrote:
    Räven är gottesugen!

    Du anar inte:D men samtidigt är min signatur mantrat som hindrar mig;)

    #339881
    räven wrote:
    Choklad är också billigt, köp 2hektoskakor och sätt dig och njut;)

    Problemet med godis är att om jag har hemma så sätter jag i mig alltihop under en kväll! ;) Beroendepersonligheten man har är inte cool!

    Oljan är jag inte såå sugen på att sitta och slurka med en njutningsfull min, vidrigt som fan men ruskigt smidigt sätta att få i sig kcal ! :)

    #339882

    Hade hellre ätit typ keso 4% rejäla dl mått, med vispadgrädde å annat, strö över lite rostade nötter å en äggmacka till. Gärna banan å kanel i kesoblandingen med. Rätt saftigt med fett å protein!
    Jo sene avokado grejer.

    #339883

    Under årets bulkperiod gick det sjuuukt segt att gå upp till 80 till mars. Vägde 70 i augusti.

    Så i vintras någon gång började jag med en gainer till frukost gjord på:

    5dl röd mjölk
    1dl raps
    250g kvarg
    Och sedan lite vaniljprolle för att sätta smak.

    Efter detta tog det fart och jag nådde målet.

    #339884
    Tollesson wrote:
    Under årets bulkperiod gick det sjuuukt segt att gå upp till 80 till mars. Vägde 70 i augusti.

    Så i vintras någon gång började jag med en gainer till frukost gjord på:

    5dl röd mjölk
    1dl raps
    250g kvarg
    Och sedan lite vaniljprolle för att sätta smak.

    Efter detta tog det fart och jag nådde målet.

    Smidigt som fasen ju. :)

    Min Viktökardrink består av 1DL Solrosolja, 1 tsk Fitness Fiber, 1 portion G-Recovery.

    Kcal ~ = 1500

    #339885
    LyftarBruden wrote:
    Hade hellre ätit typ keso 4% rejäla dl mått, med vispadgrädde å annat, strö över lite rostade nötter å en äggmacka till. Gärna banan å kanel i kesoblandingen med. Rätt saftigt med fett å protein!
    Jo sene avokado grejer.

    jaha och vem bryr sig? Det har ju redan diskuterats att syftet med oljan var billighet samt smidighet.. proceduren du beskriver är ju sjukt jobbig!

    #339886
    mysglenn wrote:
    jaha och vem bryr sig? Det har ju redan diskuterats att syftet med oljan var billighet samt smidighet.. proceduren du beskriver är ju sjukt jobbig!

    Precis, tack!

    Borde finnas något ord för personer som alltid drar vitsen ”Ät mat istället för dedär pulvret” , ”mycket godare med blalablablaba än 1DL Olja”. ”Gå till Ica och köp kött istället”… Alla vet vad jag menar, det är domdär dryga personerna som ska försöka vara smarta och lägga idiotkommentarer.

    Nu kom jag på ett ord som vissa personer lider av, Kosttillskotts-Fobi.
    Läser man inte tråden eller äns försöker sätta sig in i diskussionen får man ta en hård peak.

    //Hårda ord från Oljemannen PS nu ska jag ta mig en DL Olja, skål! :emo-thumb

    #339887
    kiRRe wrote:
    Precis, tack!

    Borde finnas något ord för personer som alltid drar vitsen ”Ät mat istället för dedär pulvret” , ”mycket godare med blalablablaba än 1DL Olja”. ”Gå till Ica och köp kött istället”… Alla vet vad jag menar, det är domdär dryga personerna som ska försöka vara smarta och lägga idiotkommentarer.

    Nu kom jag på ett ord som vissa personer lider av, Kosttillskotts-Fobi.
    Läser man inte tråden eller äns försöker sätta sig in i diskussionen får man ta en hård peak.

    //Hårda ord från Oljemannen PS nu ska jag ta mig en DL Olja, skål! :emo-thumb

    Jo men Lyftarbruden är sån, hon kommer med liknande grejer hela tiden… sjukt störigt.

    #339888

    Jag håller helt med Lyftarbruden också. Mat är bättre. Jag har ingenting emot kosttillskott, men mat vinner alltid i alla lägen. Jag har själv suttit i sitsen ”jag går inte upp”. Billigt kan man komma undan, men smidigt och lätt är det inte att bygga muskler och bli stor. Det tar förbannat mycket tid och kan vara ett helvete många gånger.

    Frukost: 100 gram havregryn till gröt + 50 grams proteindrink
    Lunch: 250 gram Ris + 250 gram valfritt kött + sallad
    Mellanmål: 300 gram ostkaka + protein
    Middag: 250 gram pasta eller ris + lika mycket kött
    Gainer 100 gram malto + 50 gram protein

    Där är vad som krävdes för att få mig tyngre senast jag skulle upp. + övriga mellanmål med 3 liter mjölk, 500 gram keso, mackor, kakor, glass osv. Det var inte så roliga månader då man oftast var mätt och fick trycka in maten.

    Om du redan bestämt dig för att rapsolja är billigt, enkelt och jättebra varför starta en tråd och tycka att dom som är av annan åsikt är ”dryga personerna som ska försöka vara smarta och lägga idiotkommentarer.”

    Försök bli lite mer ödmjuk och lyhörd. Mat kommer alltid att vara det bästa i längden. Ökning kommer men en kvalitativ viktökning och massa kommer inte av att bara öka fettintaget. Hade fler personer svarat i den här tråden så hade du fått höra det flera gånger om.

    #339889
    FBacklund wrote:
    3 liter mjölk

    Förstår inte ens hur du orkar dricka så mycket vätska på en och samma gång, grymt jobbat! :up:

    #339890

    Rapsolja är kanon, det kör jag själv på. Blir väl en halv dl. om dagen. Har man svårt att äta som jag har är det jävligt lättköpt.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.