Effektiv fettförbränning??

Home Forums Kost och Näringslära Effektiv fettförbränning??

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Jag skulle vilja bränna fett, men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga??
    Jag jobbar som snickare och har fasta mat tider,så jag skulle vilja få förslag på vad man kan äta och när man ska äta det…

06.45 Jag har brukar äta innan jag åker till jobbet
    08.30 frukost
    12.30 lunch
    16.30 Middag hemma
    20.00 kvällsmat

Helst saker som är ganska lättvindiga att laga mm.//Andreas

Eftersom du inte skriver vad du

Jag skulle r

Marwin wrote:
    Jag skulle råda dig till att äta i princip lika mycket som du gör nu, men att ersätta kött, etc. med grönsaker(som mestadels innehåller vatten, men som ändå är mättande)

Den var ny….:nerd-tb:

Marwin wrote:
    Jag skulle råda dig till att äta i princip lika mycket som du gör nu, men att ersätta kött, etc. med grönsaker(som mestadels innehåller vatten, men som ändå är mättande)

Hur menar du nu? Äta lika mycket om man ser till kalorier eller till volym?

Mattias Åkerlind wrote:
    Hur menar du nu? Äta lika mycket om man ser till kalorier eller till volym?

skulle gissa på att han menar volym, skulle bli en himla massa grönsaker att äta annars :)

Marwin wrote:

Kött etc? Menar du att man skall ersätta alla animaliska produkter med grönsaker eller vad?

Marwin wrote:

Vad? Du ska ALLTID ha en komplett proteinkälla till varje måltid. Animaliska produkter är alltid bäst. Sedan bör du även ha grönsaker till alla måltider samt några bra fettkällor.
    Det finns inget effektivare för fettförbränningen än ett högt och konstant intag av protein.

Han menar att du skall äta kött men föreställa dig att köttet är grönsaker, så blir du rippad.

Marwin wrote:

Varför då? Du är helt fel ute. Protein måste han ju äta, det mättar lika eller mer än kolhydrater. Testa får du se! Sen kan han ju äta grönsaker också, det är inget fel.

Marwin wrote:

Bra svarat.:|
    Du måste vara en vegan som tror du har till uppgift att konventera alla till att bli veganer eller?
    Bli veganer annars kommer gud att straffa er… :rtfm: :D

Marwin wrote:
    Jag skulle r

Sj

Marwin wrote:
    Sj
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.