Enkelt och bra att köpa på Mataffär?

Home Forums Kost och Näringslära Enkelt och bra att köpa på Mataffär?

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hej! :emo-thumb
    Nu var det dags att registrera sig på body efter lite mer än 1,5 års köpande av BODY Magazine.

Jag sitter nu på AMA och läser på, och har strax lunch och efter det har jag tänkt gå ner på gymmet och träna lite ben. (har inga muskler alls i benen:().
    Nu till min fråga, det finns ingen möjlighet att laga mat här eller att ha matlåda med sig. Så vad kan jag köpa som är enkelt som inte behöver tillagas innan jag tränar, för att senare laga riktigt mat när jag kommer hem efter träningen.För nånting måste jag stopap i mig :O? Magen Skriker redan nu.

Lite kortfattat om mig, jag heter christian kallas pöka, rille, duns, chrillepille osv.
    jag är 23år, 1.78cm lång väger 71kg, bor i en by som heter tillberga som ligger utanför västerås. Under åren då jag var 14 till 17år körde jag motocross, och vid sidan av träningen på hojen vart det löpning, cykling, olika typer av situps, armhävningar och lätta biceps, triceps och underarmövningar. Det var någontyp av träning varje dag.(fast dåligt med benen) Men under ett tränings pass på hojen kör jag på en stor jordklump som ligger i spåret precis i uppgången på ett hopp, så jag får ett kast ut i skogen och landar på en stor sten. Ja hade ont i hela kroppen i lång tid. Vid 18år flytta jag hemmifrån och crossarna vart sålda och annat kom i intresse (musik, e-sport och så kom tjejer in i bilden). Sen efter åren så vart jag sugen på börja träna igen jag tyckte det var dags igen. Jag börja löpträna igen och försökte komma in i samma rytm och styrka som jag var i förut. Men det sluta med överanstränging på överansträngning jag vart tillsagd att ta det lugnt, jag vila mig i 5 månader sen började jag igen, men smärtan kom direkt igen och då visare sig att jag hade ett kortare ben än det andra som gjort att jag belastat ryggen fel under löpningen i 1 års tid. Så det var bara att ta det lungt igen. Och nu är jag här igen fast nu vill jag bygga muskler få lite större synligare muskler.

Jag ber om ursäkt för stavfel och kanske lite för mycket text. Men nästan som en presentation =) :pop:

Gör mat hemma dagen innan och ha med dig och ät kallt?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.