- This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Ett mellanmål vid datorn
Tjena!
Finns det något nyttigt o smidigt för muskeltillväxt man kan äta vid datorn (förutom frukt och grönsaker)?
Förut drack jag Coca-Cola och åt Pringles, bytte ut mot Loka, sen gick det till vatten.
Även om inte vatten smakar speciellt gott så när jag har det vid datorn sitter jag o dricker jätteofta utan att tänka på det.
Därför vill jag gärna byta ut mina Pringles mot något nyttigt som jag bara kan ta för mig när jag spelar!
Gärna något man bara kan köpa i t.ex en påse o bara äta av, inget man måste laga till.
nötter? ost?
Tror inte du ska äta vid datorn, tror jag läste på kolozeum att strålningen från datorn sänker proteinsyntesen just när man äter. Fast om du kan koppla datorn till en tv och sitta längre ifrån går det ju bra. Isåfall rekommenderar jag kvarg serverat i djup skål eller mugg.
Måste väl i så fall handla om mycket små mängder?
Någon kommer sprida det vidare så det till slut blir en sanning. Länge leve bro-science
Tillverkar man en liten hatt av aluminiumfolie, och bär den när man sitter framför datorn ökar proteinsyntesen med uppåt 30%. Detta enligt säkra källor.
Det är därför det finns en hel del grova på forumen, pga foliehattar.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY