- This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Finns det något sätt att få håret (på huvudet) att växa snabbare?
Vet inte vart jag skulle posta detta så det hamnade här.
Jo, jag var dum nog att snagga mig men blev otroligt missnöjd med resultatet så vill bara ha tillbaka håret så fort som möjligt:S
Finns det något man kan göra för att få det att växa snabbare?
Jo, jag var dum nog att snagga mig men blev otroligt missnöjd med resultatet så vill bara ha tillbaka håret så fort som möjligt:S
Finns det något man kan göra för att få det att växa snabbare?
Drick mycket öl.
Har hört det också. Men är det för att det innehåller B-vitamin eller är det för alkoholet i ölen?
Det är b-vitamin men det gör ju väldigt marginell skillnad så mitt svar var inte så seriöst. Tyvärr får du köra med keps så länge.
[http://www.wikihow.com/Make-Your-Hair-Grow-Faster]
Köp Ricinolja (finns på apoteket för ca 40kr/flaska). Gnugga in i hårbotten, låt sitta i ca 20 min, duscha, 2-3 gånger per vecka. Har en frisörkompis som gjorde de, istället för att håret växte 1-2cm/månad växte de typ 5 cm på en månad.
Öljäst köpte man när man var ung på hälsokosten. Om det gjorde skillnad eller inte vet jag inte.
Dock ska sperman smaka sämre av öljäst (av hög hater b-vitamin i synnerhet) så om detta på något vis kan påverka dig eller din partner så se upp
Skaffat hästsvans ännu?
Magi och böner har inte hjälpt mig.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY