- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Hjälp !
Hejsan ! Jag har surfat runt lite i forumen och letat efter bra deff-mat..men jag tycker inte jag får raka svar på frågan..
Jag undrar därför vad man egentligen kan stoppa i sig när man vill minska vikten..?
Tack på förhand !
Tack på förhand !
Vad du äter är upp till dig själv. Vill du gå ner i vikt är det elementära att du förbrukar mer än vad du äter. Således bör du ligga på ett kaloriunderskott för att gå ner i vikt.
Som framgår av ovanstående inlägg. Ligg på ett högt proteinintag så förlorar du vikt i fett istället för muskler. Välj bra fetter som olivolja, nötter, avokado, fisk etc. Ät magert kött, fågel, fisk och ägg. Fyll tallriken med mycket grönsaker och frukt.
Undvik framförallt fruktos och raffinerade kolhydrater. Ät inte måltider som är rika på både fett och kolhydrater.
Lycka till!
är tacksam för svaren ! Ska skriva en liten lista snart och så småningom försöka lägga upp min kost !
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY