Hjälp med kosten!!

Home Forums Kost och Näringslära Hjälp med kosten!!

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

hej jag är en kille på 26 år. Är 1,74 cm lång väger 75kg från början vägde jag 85kg. Jag jobbar natt under sommaren så jag undrar om min kost är bra eller finns det nått man kan göra bättre av.

jobbar 22-6. jag sover till typ 15,30 börja dagen med att gå ut typ 4 km innan frukost varje dag i månaden.Till frukost äter jag pauluns musli. Sen efter 1 timme och 30 min dra jag till gymmet halsa en Esa PRO Shaker med funlight. träna 1 timme sen vänta jag 1 timme efter dricker jag en till av Esa pro. sen vänta jag 45 min sen äter jag middag som är kyckling pasta eller bakad potatis med en lax bit ihop så ta jag 100 % Egg Protein. Ibland ta jag en banan innan jobbet. på jobbet när vi ska har lunch ha jag med mig bröd av Sarek tunnbröd 4st. När vi slutar så får vi gratis frukost på jobbet. det kanske är bättre ta en 100 % Egg Protein innan man gå lägger sig än bullar? Har tränat sen slutet av februari. Träna 5 gånger i veckan lördag och onsdag vila dag. Ska man ta bort pasta och potatis helt köra mer kött och grönsaker för att få bort det sista fettet. Vill ju få fram mitt sex pack. Jag är laktos tolerant med så om ni vill ge mig några bra tips så tänkt på det annars skiter jag bara ut det.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.