- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Hjälp med matschema!
Tjena!
Det finns säkert tusen inlägg med samma rubrik, men jag skulle vilja ha lite individuella tips.
Om nån vänlig själ skulle orka så vill jag gärna ha hjälp att lägga upp ett litet matschema.
Jag är 194cm och väger 88kg, mitt mål är att i bästa fall hinna bygga lite mer muskler innan sommarn men främst bli mer deffad. Jag tränar 4ggr i veckan. Mitt stora problem är just maten, jag äter sällan frukost och aldrig några mellanmål.. 😮 Får jag bara ett exempel på vilken typ av mat jag ska laga till lunch/middag och nåt tips på ett snabbt och bra mellanmål blir jag väldigt glad!
Havregrynsgröt till frukost, kött/fisk/kyckling och grönsaker till lunch och kvällsmat, keso eller kesella som mellanmål, proteindrink funkar oxå… Väldigt förenklat! Lycka till!
Finns inget som säger att man måste äta frukost eller mellanmål för att få bra resultat. Försöka hålla en proteinrik kost.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY