Hjälp mig bulka!

Home Forums Kost och Näringslära Hjälp mig bulka!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Är ganska ny inom bulk och diet metoderna men har hållt bra kost och tränat seriöst i ca två år. Kan någon hjälpa mig att lägga upp ett bulkschema? Kost och kosttillskott.

Är 180cm och väger 85kg.

Tusen tack i förskott

MVH Royal

Seek and you shall find ;)

Haha nu kommer snart clark och säger åt mig att sluta leka forum-polis igen

Men som sagt, detta är ingen direkt ovanlig fråga ”hjälp mig bulka” etc, finns så många artiklar skrivna om detta på nätet så det är bra att googla samt kanske leta runt lite här på forumet.

Hejsan. Läste ditt inlägg o har tyvärr inte tid att gå in på mer detaljerade matplaner just nu men måste tipsa dig om maxielit.se! Beställ deras nytric,även om du är under bulkperiod lr deff,funkar hur bra som helst på mig iaf. Du känner att du växer,mer muskler,djupare muskler som faktiskt stannar kvar på dig även efter kuren. Nytric,1-2 kapslar tre gånger per dag,funkar hur bra som helst!

HampusMr2 wrote:
    Hejsan. Läste ditt inlägg o har tyvärr inte tid att gå in på mer detaljerade matplaner just nu men måste tipsa dig om maxielit.se! Beställ deras nytric,även om du är under bulkperiod lr deff,funkar hur bra som helst på mig iaf. Du känner att du växer,mer muskler,djupare muskler som faktiskt stannar kvar på dig även efter kuren. Nytric,1-2 kapslar tre gånger per dag,funkar hur bra som helst!

Jaha är det så man bulkar.
    Då har nog jag och resten av Sverige missuppfattat något fatalt.

indec wrote:
    jaha är det så man bulkar.
    Då har nog jag och resten av sverige missuppfattat något fatalt.

+1

Svårt för att gå upp i vikt har jag också men då måste man ju givetvis göra något åt det .. mina tips är som nog de flesta har sagt till dig att äta mer än vad du gör av med … Ibland är det svårt att göra det, och man tycker att man äter och äter och ingenting händer med vikten …
    Tips:
    Gör såser på grädde (i min mening så blir såsen mycket godare)
    Stek i smör, och snåla inte.
    Köp hem gainer.
    ta lite olivolja (vilken olja du föredrar) över din sallad.
    Ät en extra macka innan du lägger dig eller vid ett annat tillfälle (gärna med lite ost på)
    Ta en liten extra portion till lunch eller middag.
    Och givetvis så ska du fortsätta äta det du gjorde innan!

Försök, det gör verken ont eller är jobbigt, bara väldigt gott att få äta lite mer;)

90annion wrote:
    Stek i smör, och snåla inte.

Det lilla jag lärde mig på hemkunskapen var iaf att kött med bra kvalitet knappt suger åt sig stekfettet alls ..

Lägg hellre en smörklick PÅ det färdigstekta köttet på tallriken tillsammans med lite extra salt och peppar

Istället för att folk kommer med ”finns redan tusen trådar och artiklar om det” kanske ni kan länka nån värd att läsa? Eller ha nån tråd låst så alla ser? En bulk- och en defftråd på toppen lär säkert göra det enklare eftersom mycket av det handlar om det här.

Nu va 90annion snäll o faktiskt gav bra tips på hur man gör annars hade jag sagt det :)
    Tränar du och äter såhär (med lite extra feta såses, smör etc.) kommer du säkert gå upp i både muskler och vikt!

mysglenn wrote:
    Det lilla jag lärde mig på hemkunskapen var iaf att kött med bra kvalitet knappt suger åt sig stekfettet alls ..

Lägg hellre en smörklick PÅ det färdigstekta köttet på tallriken tillsammans med lite extra salt och peppar

haha, fine! men det är ju inte alltid kött man steker … ibland vill man ha stekt ägg på mackan, någon dag är man sugen på pannkakor (kanske till och med proteinpannkakor), kyckling kan vara gott att steka i smör för i min mening tycker jag att det blir saftigare då! :p
    Men absolut kan man också ta lite smör efteråt på köttet:emo-thumb

Squashii wrote:
    Istället för att folk kommer med ”finns redan tusen trådar och artiklar om det” kanske ni kan länka nån värd att läsa? Eller ha nån tråd låst så alla ser? En bulk- och en defftråd på toppen lär säkert göra det enklare eftersom mycket av det handlar om det här.
    !

Bra sagt, känns skönt att få se lite optimism för en gångs skull.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.