- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › hur ska jag göra under denna tid?!
ska iväg till USA och kommer flyga dit, har aldrig sovit en enda timme på planet än så länge när jag åkt dit och åkt dit nu ca 15ggr.. kan ej sova helt enkelt.. flygturen kommer vara från eftermiddagen fram till nästa eftermiddag ungefär.. dvs 24timmar utan sömn..
hur ska jag göra med matintaget under natten då tänkte jag? hur ska jag ta, när ska jag äta ungefär osv? kommer ju vara hungrig mitt i natten skulle jag tro så borde jag då äta som vanligt då? har tillgång till massa mat och skräp men tänkte mer på vilken mat jag borde äta mitt i natten och början på morgonen 05,00 ungefär…
ungefär hur många kalorier bör jag få i mig under natten då jag e vaken hela natten?!!
jätte stort plus till svar här:D:D
Inget att ora sig över. Vi alla har liv och ibland är det inte optimalt i träningssyfte men världen går inte under för det. Att vara optimal är inte superviktigt 365 dagar om året…du verkar ha semester och ska då bara ha kul. Att du råkar få i dig flyplansmat kommer inte sabba all tid du lagt ner på träning. Lev lite istället
Klokt och bra svarat
Sluta nojja för fan….: )
Släpp detta optitänkande, det kommer varken göra dig större, starkare eller lyckligare. Se fram emot din resa istället.
Släpp detta optitänkande, det kommer varken göra dig större, starkare eller lyckligare. Se fram emot din resa istället.
+ 1 miljon
Helt sjukt vilka problem man kan skaffa sig om man verkligen anstränger sig.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY