- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › hvor lang tid?
lurer på hvor lang tid det tar før man får helsmessige problemer med dårlig kost og lite trening? er en uke nok med tanke på fettstoffer i blodet, insulinnivå o.s.v. jeg sliter litt med samvigtigheten hvis jeg spiser dårlig mat noen dager, selv om jeg trener bra og ikke er overvektig. det er vel en bivirkning av alle helseguruene som daglig advarer folk, hadde det ikke sånn før. det er vel det beste å ha et avslappet forhold til hele greia. jeg kan spise bra tre fire dager, men så er det som om kroppen skriker etter mere kaloririk mat, og da spiser jeg litt dessert og sjokolade og hamburgere og sånt. ikke store mengder, men det kan være at jeg spiser for lite nyttig mat, for som sagt trener jeg mye og passer vekten. hadde vært fint å hørt kommentarer fra andre her på forumet.
Jag är likadan. Är svårt kolhydratberoende och öser i mig dessa fastän jag för länge sen täckt mitt fysiska behov
Jag tackar gud (?) att jag hållit vikten de senaste 5 åren. fast jag tycker ibland att det är lite konstigt.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY