Kebabrulle

Home Forums Kost och Näringslära Kebabrulle

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #457994
    Robert Svensson wrote:
    Håller du dig inom din ”budget” så är det fritt fram att käka. Överskrider du vad du under dagen ska få i dig, så får det genast motsatt effekt.

    Titta på Nible, han käkar kladdkaka en gång i veckan under sin deff.

    Så ska ett svar utformas! :emo-thumb

    #457995

    Din skithög, nu blev jag sugen på kebabrulle bara för det…

    #457996

    måste bara fråga om ni säger ”kebabrulle” när ni beställer? Iofs kanske vanligt i en pizzeria där en rulle kostar 50kr och är försvenskad, men till farbror i falafel vagnen?

    Kebab heter det

    #457997
    f.reinfeldt wrote:
    måste bara fråga om ni säger ”kebabrulle” när ni beställer? Iofs kanske vanligt i en pizzeria där en rulle kostar 50kr och är försvenskad, men till farbror i falafel vagnen?

    Kebab heter det

    Jag säger kebabrulle! Har testat att säga Kebab bara men då kommer motfrågan: I bröd eller som tallrik eller sallad?
    Så för att skippa tjafs och onödigt prat med kebabnissen säger jag exakt vad jag ska ha direkt!

    #457998
    Robert Lilja wrote:
    Tss, kebabrulle 👿 Burger King ska det vara några gånger i veckan, dock inte under 2500-3000 kcal per måltid för ska man grisa så ska man :D

    Förra nattens måltid:
    [img=http://www.flexor.se/S6000003gifmetro.gif]

    Varför grisar du?Vill du gå upp i vikt?Låter som lite förmycket kcal per måltid.

    #457999
    Insulinus wrote:
    Jag säger kebabrulle! Har testat att säga Kebab bara men då kommer motfrågan: I bröd eller som tallrik eller sallad?
    Så för att skippa tjafs och onödigt prat med kebabnissen säger jag exakt vad jag ska ha direkt!

    vad kul! här i Malmö har vi aldrig det problemet. Era kebab-arbetare verkar kunna svenska rätt bra också. Är det i kebabvagnar dom frågar så?

    #458000
    Robert Lilja wrote:
    Hehe, jag lever lite efter mottot att träna hårt och ät vad du vill, man lever ju bara en gång :p

    my soulmate:o:D

    #458001
    f.reinfeldt wrote:
    vad kul! här i Malmö har vi aldrig det problemet. Era kebab-arbetare verkar kunna svenska rätt bra också. Är det i kebabvagnar dom frågar så?

    Japp, de kan allt svenska flytande utan problem. Men detta är på en grill, dvs en fast byggnad och ingen vagn!

    #458002

    Haha Robert! Tror inte de fattar vad man menar om man skulle komma fram 03.00 och säga kebabrulle, det är nog cchheeebaullle som gäller om de ska förstå.. Men som sagt, all heder åt deras tålamod men å andra sidan drar de troligtvis in 50% om inte ännu mer utav sin veckoförtjänst under fre,lör natt bara. :D

    #458003

    Om man ska vara petig så är inte kebab det där köttet man får. Kommer du till vilket arabland som helst och frågar efter kebab så undrar de bara vad du vill grilla för något :)

    #458004
    Robert Lilja wrote:
    Hehe, jag lever lite efter mottot att träna hårt och ät vad du vill, man lever ju bara en gång :p

    så jävla rätt :up

    #458005
    JakobMinell wrote:
    Om man ska vara petig så är inte kebab det där köttet man får. Kommer du till vilket arabland som helst och frågar efter kebab så undrar de bara vad du vill grilla för något :)

    Kl 03.00 är jag nöjd med vad som helst bara det ser ut som kött… :D

    #458006
    Insulinus wrote:
    Kl 03.00 är jag nöjd med vad som helst bara det ser ut som kött… :D

    Don’t give me that, I pretend to be stupid, masculine bulls*** when I’m trying to be brainy! 😥

    #458007
    Robert Lilja wrote:
    Hehe, jag lever lite efter mottot att träna hårt och ät vad du vill, man lever ju bara en gång :p

    Jag hänger på de andra med att hylla det här uttalandet. :up:

    Celox wrote:
    Varför grisar du?Vill du gå upp i vikt?Låter som lite förmycket kcal per måltid.

    Här har vi nån som verkar ha missat trådens första två sidor. :(

    #458008

    Nu blev jag också sugen på kebabrulle… Gief!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.