Keto-diet, någon erfaren?

Home Forums Kost och Näringslära Keto-diet, någon erfaren?

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Hallå! :)

Jag har några extrakilon över mina muskler som jag vill bli av med. Har sedan ett par månader tillbaks ätit enligt LCHF och trivs jävligt bra med det. Ärligt talat har jag inte mått såhär bra på länge, så att byta till någon lågfettsdiet känns inte aktuellt. Så några kommentarer om att sluta med LCHF vill jag inte ha, för det kommer jag ändå inte att göra.

Jag har tappat ett par kg, men ingen radikal förändring. Tänkte nu inrikta mig på optimal ketos för att få bort lite fett.
    Undrar om någon här gjort detsamma och isåfall haft nåt speciellt upplägg? ;) Alltså typ ett kostschema? Samt gärna hur ni tränade.

Jag skulle vara väldigt tacksam om ni isåfall delade med er. Såklart är behovet olika beroende på vikt m.m. Jag väger ca 63 kg till mina 163 cm, styrketränar i nuläget 4 gånger per vecka (har byggt upp mig helt ok på ca 1,5 år), promenerar mycket nu när våren börjat komma. Det blir lätt flera mils promenader i veckan, förra veckan kom jag t.ex. över 5 mil totalt, men så långt kommer jag nog inte att gå varje vecka. 3 mil kan vi åtminstone utgå ifrån att jag skrapar ihop.

Ja… Det var väl det. :)

Tack på förhand!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.