- This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Komma i form
Hej,
Mitt namn är Richard, jag är 20 år gammal. För tillfället väger jag 73 kg, fördelade på mina 167 cm. Jag har en hel del underhudsfett, främst runt midja och bröst. Hur ska jag göra för att minska i vikt, utan att minska i muskelmassa?
Vad ska jag äta, jag vill gärna ha tips angående vad jag ska äta till de olika måltiderna.
Ska jag köra konditionsträning? I så fall, löpning eller cykling och hur ofta?
Kan tillägga att jag nu styrketränar tre gånger i veckan.
Tacksam för alla svar,
Richard
För varje fråga du har – sök igenom forumet.
Det mesta har varit uppe ett antal gånger i olika trådar.
Det mesta har varit uppe ett antal gånger i olika trådar.
Det var inte direkt vad jag sökte för svar…
Men ändå ett bra svar: Allt du undrar finns besvarat flera ggr om under div trådar.
Du förstår tydligen inte vad jag menar. Jag får väl se om någon annan svarar som förstår.
vad jag tror SheeBa menar är att de som skulle kunna svara på din fråga inte orkar svara på den eftersom denna sorts frågor ställs om och om igen.. försök hitta nån träningsjournal eller liknande, med någon som har samma stats som dig
lycka till !
mvh jimmy
kjøp viktminskning utan trening av fredrik paulun. tross bokens tittel er det også tatt høyde for de som trener. der lærer du å spise riktig og godt. et annet tips er også body for life av bill phillips, der er det mye inspirasjon å finne. lykke til goggen.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY