- This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Konkreta tips på lättlagad mat för att bygga muskler
Hejsan!
Jag har precis tänkt dra igång och börja gymma igen, och den här gången med full fokus på att öka i muskel storlek.
Efter en hel del research kring hur jag ska gå tillväga så känns det som det enda jag saknar är just konkreta tips på lättlagad mat som kommer hjälpa mig att hamna på ett energiöverskott.
Eftersom att jag aldrig provat på detta innan så vet jag heller inte riktigt vad det är jag bör fokusera på att få i mig, eller undvika för den delen. Fett? Kolhydrater? Helst skulle jag vilja ha tips på exakt vad som innehåller just detta.
Jag har lagt en order på Whey-80 protein som jag kommer kasta i mig i samband med träningen.
Info om mig:
Jag inser att en del av det jag frågar efter faktiskt går att söka fram, men eftersom att jag inte hittat exakt det jag letar efter hittills så hoppas jag på att någon vänlig själ här skulle kunna hjälpa mig direkt.
kött, fisk, fågel, ris, potatis.
Pasta&köttfärsås med stort glas mjölk (Y)
Tack för de snabba svaren!
Har ni några tips på vad man bör undvika?
finns ett helt underforum om lättlagad byggarmat, kolla där
Pyttipanna, rödbetor och ägg
Köp skivad skinka/kalkon på Lidl eller Willys, dra lite pasta till det och varva med keso och några grönsaker.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY