konstigt?

Home Forums Kost och Näringslära konstigt?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Jag bara undrar om någon har ett förslag på vad det kan vara. Får ingen kontakt med musklen, ingen pump, svider inte det minsta, Inte trött i musklen efter passet.
    PS inget fel på träningen. kör lågrep/högrep/tungt och lätt. Vad kan det vara för fel. Får det ibland när jag tränar men mycket sällan. Tips på vad jag kan ha brist på. Ej överträning eller äter för lite. Ökar inte eller tappar inte. Är inte stor heller .

Pumpa i dig en PWO sort, tex Rage x2 eller Assault typ. Så får du stickningar, kan bli ökad pump, så du får högre reps osv.
    Om detta inte fungerar (vilket det skall) så vet jag inte.

Prova denna dosering;
    – En PWO 30-60 minuter innan träning (tex Assault, Rage x2)

– Ta en EAA Produkt (tex Amino Rush) Eller någon annan EAA dryck. (under tränings-passet)

– Ta din EAA produkt + blandar du i RENT kreatin (som du tar EFTER träningen)

– Köp hem Whey – 80 & Gainer som du tar som mellanmål dryck, till middag, mellanmål, kvällsfika osv.
    (Ta gainern om du vill att muskelmassan ska gå upp i vikt)
    (Ta Whey-80’n om du vill att din styrka, uthållighet & explosivitet ska öka snabbare)

Börja med dessa, så ska det nog fungera.

~Simon

Kan vara värt att prova en ny pre workout produkt. Skulle vara bra om det vorre så enkelt.

biohazardtest wrote:
    Kan vara värt att prova en ny pre workout produkt. Skulle vara bra om det vorre så enkelt.

Ja prova det, absolut! Prova Rage x2 den fungerar för dom flesta, och den är mest rekommenderad hos grossisten vad jag vet.

Sen kan du ju slänga in lite mer av doseringen som jag även nämnde om du känner för det! :)

Hare! / Simon

Du behöver inget kosttillskott för att få pump eller kontakt i musklerna du tränar. Jag får alltid bra pump och känner att det svider vid explosiva och intensiva reps. Vi tar hantelpress för exempel, kör 12 reps väldigt explosivt, hela vägen ner mot bröstet så du får riktig stretch i muskeln, sen upp halva vägen bara, prova det så får du känna på kontakt och pump!

Givetvis finns det kosttillskott som ökar pumpen och blodflödet och allt ja vette fan, men äter du mycket kolhydrater kommer du också få mera pump vid träning. :) Hoppas det hjälpte!

Kör med hög TuT (Time under tension) under en veckas tid. Återkom om du fortfarande inte får pump :-)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.