Lamar Odom – Ett godis monster!

Home Forums Kost och Näringslära Lamar Odom – Ett godis monster!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Jag tror inte att många här på forumet har ett speciellt intresse för basket, vilket jag har. Men nu till saken, det finns en spelare i Lakers i NBA vid namnet Lamar Odom som äter otroligt mycket godis.

Killen äter det på morgon, lunch, middag, kväll och ibland under dem nätter han vaknar så kan han vräka i sig godis. Då är min stora fråga.. hur fan lyckas man äta så mycket skit och träna så bra som han gör? Det roliga är att han tydligen spelar bättre med godis har han sagt.

Kolla videon om ni är intresserad på länken här:

[http://www.youtube.com/watch?v=O-3Pm2Z_RDw]

Skön lirare. Men han är lång, tung och aktiv idrottsman, behöver därmed garanterat och uppenbarligen mycket energi. Det är mycket kolhydrater, socker, fett och inte mycket protein. Men med tanke på hans form äter han garanterat vanligt kost därutöver, gissar en del söta protein-drinkar, då ”sött” verkar vara hans grej. :)

Kul klipp ändå!

Skön video! Nu vill jag ha godis…. :D

Lite tveksam är jag ändå till sanningshalten här. Hela tiden klipper de ju och det ser ut som han tuggar på något och stoppar något i munnen. Precis som på film när de äter i scenen men inte äter på riktigt.

Skön snubbe, han är nog väldigt extrem men de vinklar det så han framstår som ett riktigt freak. Man kan tänkta sig hur många hundratusentals ungdomar i USA som tar efter :)

Skulle nog ta det där med en sjukt stor nypa salt ;)

Lamar är ju känd som the candy man:D

Man får väl ta olika mängduppgifter med en nypa salt, men spela kan han oavsett. 18-17-5 inatt, även om Pau som vanligt var stjärnan med sina 21-8-9. När Bynum sedan kommer tillbaka är säsongen över – oavsett vad the Superfriends i Miami tycker. Size matters;)

Andreas Guiance wrote:
    Lamar är ju känd som the candy man:D

Man får väl ta olika mängduppgifter med en nypa salt, men spela kan han oavsett. 18-17-5 inatt, även om Pau som vanligt var stjärnan med sina 21-8-9. När Bynum sedan kommer tillbaka är säsongen över – oavsett vad the Superfriends i Miami tycker. Size matters;)

Haha håller med dig till en viss del. Men det blir jävligt svårt för Lakers i år när Miami har, Lebron, Wade och Bosh i laget. Skulle bli kul att se de möta Lakers i final. Det enda som kan få Miami att sjunka är om Lebron och Wade inte kan sammarbeta. Vi vet ju mycket väl att dem två vill ha bollen väldigt mycket för sig själva. ;)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.