Home › Forums › Kost och Näringslära › Lidl’s Mcennedy jordnötssmör
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 februari, 2011 at 18:59 #53688Anonym anvandareMember9 februari, 2011 at 18:59 #134295Anonym anvandareMember
Har någon testat denna? Jag är ofta skeptisk mot Lidl’s egna produkter och varumärken men jag äter trots det deras kvarg. Men nu såg jag även att de hade en väldigt billig jordnötssmör så har ni några erfarenheter av den? Smak/hållbarhet/fräschhet/etc.
18 februari, 2011 at 21:48 #134296Anonym anvandareMemberGreen choice på ica maxi. Jordnötter och salt. Chunky eller smooth.
Inga tillsatser.19 februari, 2011 at 09:15 #134297Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Green Chooise är min absoluta favorit men jag har dock aldrig sett någon som heter smooth, utan har bara sett och använt den som heter chunky. Hur skiljer sig dessa åt och vilken anser du vara godast? Det låter som att chunky ska vara lite hårdare med bitar i och att den som heter smooth är ”lenare”. Tycker dock att chunky är helt bitfri om man säger så, men smooth kanske är mer lös i konsistensen, typ lite mer såsaktig?Ge dig för fan du skulle inte våga lukta på jordnötssmör med risk för att sniffa in några kalorier för mycket:whistle:
19 februari, 2011 at 10:07 #134298Anonym anvandareMemberAlm wrote:Green choice på ica maxi. Jordnötter och salt. Chunky eller smooth.
Inga tillsatser.Jag tror faktiskt Smooth har utgått ur deras Sortiment. Stormarknaden har tagit bort den prisskylten här och Coop i stan har 1 burk kvar som har stått där sedan förra sommaren, oljan täckar i princip halva burken nu
19 februari, 2011 at 13:10 #134299Anonym anvandareMemberPerra_mja wrote:Ge dig för fan du skulle inte våga lukta på jordnötssmör med risk för att sniffa in några kalorier för mycket:whistle:Du kanske borde tänka dig för innan du skriver. Det där är inget annat än ett personligt angrepp.
19 februari, 2011 at 21:30 #134300Anonym anvandareMemberI smakväg är den det bästa sedan skippy´s, som numera så vitt jag vet bara går att köpa i USA (den som säljs i sverige är knappt ätbar).
20 februari, 2011 at 00:41 #134301Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Okej, det stämmer troligen det du säger. Jag har som sagt bara stött på Chunkyvarianten och aldrig sett eller hört talas om Smooth förut så den har nog utgått. Kollade extra när jag var i affären idag men utan resultat.Det finns både Chunky och Creamy ur GreenChoise serien!
Jag själv föredrar Skippy! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.