- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Lite problem med kosten…
På måndagar kan jag bara träna direkt på morgonen, så med andra ord kan jag inte äta en rejäl frukost innan passet som för övrigt är ett styrkepass. De tar en halvtimme hemifrån till gymmet så nåt litet borde jag väll endå kunna få ner, för har ( har dock aldrig provat ) svårt att tänka mig att jag skulle prestera bra på direkt på morgonen utan att få i mig någonting.
Så till frågan, vad ska jag prioritera att få i mig? Kan äta en rejäl frukost i skolan direkt efter passet
Tidigare körde jag intensiv cardio alt gym träning på morgonen brukade köra kaffe bara eller proteinshake, notera dock att mitt mål var att bränna fett främst inte bygga muskler.
Men du pratar om prestationen och den fanns där lite trögstartat men tillslut gick det :emo-thumb
Vi är alla olika prova och känn efter. Kan ju bli riktigt najs med en rejäl pump att flexa med i skolan varje dag:P
Ät ordentligt kvällen innan
Fixa lite aminiosyrer … Ett bra tips är ex: Xtend eller Eaa xx.
Ta en portion på morgonen innan träning och ät en stor portion mat efter!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY