- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Mat samt eventuella kosttillskott
Tjena. Ganska nyligen börjat tränat hyffsat seriöst, mat,sömn,hård träning samt vila säger alla ska vara bra. Jag är 15 år, Vad bör jag äta ? Ta hjälp av kosttillskott? Pwo ?
Såhär ser en vanlig dag för mig ut :
Frukost runt mellan 9-11, Frukt 12, lunch halv 1-2 sen kvällsmat 19-21. Mitt mål är att träna länge och bli stor,Ska jag bara käka på eller ta hjälp utav olika slags kosttillskott för att bli större,starkare,muskelmassa osv…. ?
/ Lappen
Du lär få många bra svar om du googlar
Frukost, typ en liter mjölk, några ägg, ett par mackor med ost och skinka
Lunch, En tredjedel av tallriken grönsaker, en tredjedel ris/pasta/potatis, resten ”kött” (kan ju vara fisk, kyckling etc.), drick mjölk till detta och ta en till likadan portion sen Observera att detta är otroligt lätt vid den fenomenala skolmaten sen i höst!
Middag, som Lunchen Bara vräka i dig
Frukost, typ en liter mjölk, några ägg, ett par mackor med ost och skinka
Lunch, En tredjedel av tallriken grönsaker, en tredjedel ris/pasta/potatis, resten ”kött” (kan ju vara fisk, kyckling etc.), drick mjölk till detta och ta en till likadan portion sen Observera att detta är otroligt lätt vid den fenomenala skolmaten sen i höst!
Middag, som Lunchen Bara vräka i dig
^That^
Jag skulle väntat med eventuella kosttillskott till senare.
Du kommer explodera nu i början av resultat ändå vid bra kosthållning i den åldern
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY