Mat samt eventuella kosttillskott

Home Forums Kost och Näringslära Mat samt eventuella kosttillskott

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Tjena. Ganska nyligen börjat tränat hyffsat seriöst, mat,sömn,hård träning samt vila säger alla ska vara bra. Jag är 15 år, Vad bör jag äta ? Ta hjälp av kosttillskott? Pwo ?

Såhär ser en vanlig dag för mig ut :

Frukost runt mellan 9-11, Frukt 12, lunch halv 1-2 sen kvällsmat 19-21. Mitt mål är att träna länge och bli stor,Ska jag bara käka på eller ta hjälp utav olika slags kosttillskott för att bli större,starkare,muskelmassa osv…. ?

/ Lappen

Du lär få många bra svar om du googlar :)

Frukost, typ en liter mjölk, några ägg, ett par mackor med ost och skinka

Lunch, En tredjedel av tallriken grönsaker, en tredjedel ris/pasta/potatis, resten ”kött” (kan ju vara fisk, kyckling etc.), drick mjölk till detta och ta en till likadan portion sen :) Observera att detta är otroligt lätt vid den fenomenala skolmaten sen i höst!

Middag, som Lunchen :) Bara vräka i dig

mysglenn wrote:
    Du lär få många bra svar om du googlar :)

Frukost, typ en liter mjölk, några ägg, ett par mackor med ost och skinka

Lunch, En tredjedel av tallriken grönsaker, en tredjedel ris/pasta/potatis, resten ”kött” (kan ju vara fisk, kyckling etc.), drick mjölk till detta och ta en till likadan portion sen :) Observera att detta är otroligt lätt vid den fenomenala skolmaten sen i höst!

Middag, som Lunchen :) Bara vräka i dig

^That^

Jag skulle väntat med eventuella kosttillskott till senare.
    Du kommer explodera nu i början av resultat ändå vid bra kosthållning i den åldern

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.