Mitt kost upplägg. Kritisera

Home Forums Kost och Näringslära Mitt kost upplägg. Kritisera

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hejsan nu har jag kikat runt på detta forum ett bra tag och självklart ska man bli medlem då.
    Så tänkte kolla med er angående min kost. Som mål är att jag inte vill ha så mycket kolhydrater i mig (Men självklart lite för uppbyggnad det vet jag) Mitt mål med träning är inte att bli stor utan mer en kompakt kropp om man säger så haha.

Efter morgonpromenad : 2.5DL havregrynsgröt med bär+C-Vitamin

09.00: 4ägg (2gulor borttagna) + 250g Kesella med bär

11.00 – 1DL protein med vatten.

13.00 – 100-150g kyckling , 50g kalkon, kräftstjärtar , några ost bitar, isbergsallad , gurka , majs, paprika.

16.00-16.30 – 1DL protein , pre-workout , C-Vitamin

Efter gymmet : 1DL Gainer

Mat : salladen som jag skrev , eller kött med klyftpotatis (inte mycket)

Kvällsmat: 250g Kesella med bär + Nattprotein

Vad tycker ni ? RISA och ROSA hur mycket ni vill.

MVH OMD

malawiglenn wrote:
    skit i gainer, kör med bara vassle och lägg till kolhydraterna på annat sätt i form av tex potatis eller pasta.

vad är nattprotein? Jo det är kassein, det är redan kassein i kesellan… så du kan lika gärna äta mer kesella… så det kan du ändra på med. Du säger inte heller hur mkt du tar av detta magiska nattprotein heller :P

Sedan gurka och majs? isbergssallad?! dyrt vatten bara, börja knapra vitkål istället, billigare och mättar mer samt innehåller oerhört mtk C-vitamin!

du verkar inte äta spec mkt fett heller, det borde du öka på, fett är viktigt! skippa bären (socker) och ha kvar äggulorna!

Jo det är sant jävligt mycket vatte ni det men riktigt gott :) Men tack för tipset det ska jag prova ! Jag tar ganske rejällt med ost och ibland använder jag mig av avokado. Ska köra slut på de bär jag har isf sen skippa de. Tack för seriöst och lärorikt svar!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.