Nötter…

Home Forums Kost och Näringslära Nötter…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

…på det hela taget, vad har ni att säga om det? Någon som käkar nötter under diet, och i så fall vilka??

Bra fett – god mat:)

Ja, jag använder nötter under diet. Även om mina ”dieter” inte är av det extrema inför-tävling-slaget.

jag anv

Jag blev lite f

nej s

En sak som jag letat efter dom senaste två åren är orostade jordnötter, nån som vet var kan man inhandla såna ?

Simon Persson wrote:
    En sak som jag letat efter dom senaste tv
    ZzAaR wrote:
    Kolla i turk/asiat-livsmedelsbutikerna dom brukar ha det mesta inom nötter o frön och BILLIGT…. eller vid risenta varorna i din livsmedelsbutik där hittade jag iaf sådana för några veckor sedan..

Tyvärr så smakar inte dom orostade jordnötterna så speciellt gott. Om du vill ha sådanna med skalet kvar på har ju eldorado sådana i sin ”nötserie” billigt
    /ZzAaR

Ok, har kollat men jag har aldrig hittat dom, ska se om jag hittar nån asiat- affär…

Har kört på Eldorados med skalet på, men dom är också rostade, jag inbillar mig att det bildas en hel del onyttiga ämnen under rostnings processen…

Finns jätte gott jornötssmör att köpa i affären, det vi köper är det bara jordnötter och salt i och det är mumma Man får passa sig så man inte äter för mycket :D

Liinda wrote:
    Finns jätte gott jornötssmör att köpa i affären, det vi köper är det bara jordnötter och salt i och det är mumma Man får passa sig så man inte äter för mycket :D

Vad äter ni det till? Eller äter ni det som det är bara?

snusan wrote:
    Vad
    Linn wrote:
    Markatta jordnötssmör kan ha i och på allt! :D Jag har det i kesellan, på kycklingen, på tonfisken etc.. istället för nötter typ.. är grymt gott och jag vågar knappast äta det på diet, för en burk med 2178kcal slinker ner hur lätt som helst!

Aha! Det måste testas! Finns det i vanliga mataffärer?

snusan wrote:
    Aha! Det måste testas! Finns det i vanliga mataffärer?

Bara på hälsokost affären vad jag har sett..

S

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.