Home › Forums › Kost och Näringslära › Öka i muskler och bli större!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 december, 2011 at 03:30 #51377Anonym anvandareMember16 december, 2011 at 03:30 #124221Anonym anvandareMember
Tjenare!
Har tränat fram och tillbaka i 3 år nu , hade tidigare väldigt problem med halsen så kunde aldrig komma igång seriöst men har opererat halsmandlarna så nu inga problem.
Jag är 177 väger cirka 72. Ser smal ut och har rätt svårt att gå upp i vikt. Jag kör 6X3 tungt på gymmet för att bli större.
Slutade nyligen käka gainer pro då mycket av de lägger sig på magen och jag får växtstreck över magen . Så jag undrar vad borde jag köra med? Whey 80? Vill ju samtidigt inte bränna fett då jag är ganska smal men jag vill öka i muskler och bli större.
Vill gärna ta ngt ofarligt och riskfritt , Hade nog ej vågat m-stak tex tvekar om de är bra för kroppen. Så en produkt som hjälper till att öka i muskler och bli större.
Andra tips för att få större armar? Kör tungt men jag vill verkligen få större armar. Tacksam för tips hare fint
16 december, 2011 at 08:03 #124222Anonym anvandareMemberHej!
Alla dessa frågor ställs dagligen här på forumet, om du kollar runt lite kommer du att få svar på dina frågor + mycket mer
6×3, menar du 6reps 3set eller?
Sedan verkar alla referera till gymgrossistens namn på produkter istället för vad det egentligen är…
Men ja, kör på vanligt proteinpulver, det är vad som krävs för att stimulera proteinsyntesen.
Det första kosttillskott man bör prova för ökad styrka och volym är kreatin, vilket har vetenskapligt stöd.
Större armar; träna dom, se denna tråd för tips: [http://forum.body.se/showthread.php?t=159979]
16 december, 2011 at 08:45 #124223Anonym anvandareMemberAdebizi wrote:Vill gärna ta ngt ofarligt och riskfritt , Hade nog ej vågat m-stak tex tvekar om de är bra för kroppen. Så en produkt som hjälper till att öka i muskler och bli större.finns ingen sån produkt. även om alla letar efter en…
mat och hård och ffa progressiv träning
protein och kreatin kan hjälpa till på vägen. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.